Alla inlägg under augusti 2011

Av Josefin Forslund - 22 augusti 2011 14:53

Hejhej, NU har skolan börjat och jag har har börjat på fridhem. I början var det läskigt men sen blev man van, Det var spännande och kul förutom att sitta o höra på när monica och den andra tjejen pratade.

Jag har ännu inte fått lära känna dom från glommers men, Det får jag väl göra senare i veckan. Det är ju som sakt bara första dan  


Hela 7:an har fått en nyckel till varsitt skåp och vissa får man dela med sig av. Det roliga med fridhem är väl att man får äta godis och ha på mobilen, Jag tycker också det är kul att man får lära sig annat språk som tyska och franska, Som mig själv ska jag välja tyska, Det låter roligare och lättare. Vi har också grupper som vi är indelade i och som tur var är jag med Tilda. Det skulle varit sjukt jobbigt om jag inte hade någon att vara med på lektionerna.

Idag fick vi sluta tidigare föratt det blev ingen brännboll, Lärarna sa att det regnade så mkt och att det var för blött men de tyckte inte vi + att de regnade inte just då, Men jag kan hålla med om att det var blött på gräsmattan. oj jag håll på att glömma en sak, När man går igenom skolan så är det dum större som håller på att säga dumma saker och det tycker jag är barnsligt och omoget. Det är inte mitt fel om jag går i en klass som ingen vill vara i, Det är inte jag som bestämmer.

Jag skulle vilja byta grupp till den andra föratt nästan alla mina vänner går i den som jag umgås med. Jag tycker det är verkligen synd att Fanny Johansson är ett åt mindre och att hon inte går i min klass för hon är en av mina bästaste vänner . Hon är min favorit . Det var om dagen , Nu ska jag dra till fanny och umgås lite med henne och berätta hur de är att gå på FRIDHEM . Hoppas ni som har börjat skolan att ni har fått en bra start ! Hälsa med er från eran Josefin   

Av Josefin Forslund - 19 augusti 2011 16:39

Hejhej, Den här veckan har det varit awesome ! Jag har varit med Fanny,maja,lina,tilda,jenny,carro,moa och tove ! Vi har haft det skojjigt nå jävulskt ! Det har ju varit hockeyskola här i arvidsjaur så varje dag har jag och Fanny gått till isladan och till fridhem. Killarna var ganska blyga fast jag fick en av killarnas nummer och jag tror jag blev kär haha. Just nu sitter jag och funderar om jag ska fara till samhälle en sista gång alltså inte föralltid men ni fattar vad jag menar, för idag :p Aja , nu ska jag äta chips och se på tv :D



Hoppas ni har haft det bra kram//jossEE  

Av Josefin Forslund - 16 augusti 2011 17:28

       

Av Josefin Forslund - 16 augusti 2011 16:45

Hejhej ! NU har jag äntligen skaffat bloggplatsen ist för bloggen.


Fanny och alla mina vänner säger och tjatar att jag ska skaffa bloggplatsen och nu har jag det     hoppas ni gillar det :)

Tidigare månad - Senare månad

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards