Alla inlägg under september 2011

Av Josefin Forslund - 29 september 2011 15:43

Hejhej! snart blire att åka buss till piteå med Matilda ! :D

Det är tjejkväll dära och vi ska shoppa ! :)

Av Josefin Forslund - 27 september 2011 16:36

Hej!HojbulleBojj !


Idag är jag skit glad ! jag ska ha FF imorgon och Matilda ska sova hos mig. Sen på tordagen ska jag och Matilda till piteå på tjejkväll!

Sjukt kul vecka !    


Om ni inte vet vad FF är så är det föräldrarfritt !


Ikvl blir det att fara med Fanny på ug, det blir väl att vara med andra också som vanligt. inte dåligt vanligt utan BRA vanligt ! :D


  Gammal bild men jag älskar att fota . blev lite missnöjd med bilden men det är föratt jag inte har min vanliga kamera just nu för den är på lagning .. :p


                                heejdååfnållelåll :)

:D

Av Josefin Forslund - 25 september 2011 18:42

tjenixen alla glada läsare ! ;D

Idag vaknade jag av ett meddelande av Tilda. Jag kollade på klockan och klockan var bara 09.44 ungefär.

i meddelande så stod det om jag skulle följa till gielas med Tilda och lina och he skulle jag.

Ungefär vid 11.30 var jag klar med att fixa mig i ordning och då kom Tilda.

Då for vi iväg mot gielas och var där ett tag innan Simon och Lucas kom.

HAHA ! jag var så sugen på glass så jag höll på att dö. Inte seriöst men .. ja, ni fattar vad jag menar med det hehe  

Nu sitter man hemma och har ny duschat, Nu väntar jag bara inför kvällen att krypa in i min "one piece" heh :)


Här har ni en bild på mig när jag var liten hehe :)                              

    Ses alla GLADA LÄSARE :)


Av Josefin Forslund - 24 september 2011 18:21

tjenaree ! :D

 

Nu sitter jag bredvid Fanny och väntar på att vi ska far ut me Agnes och Petra.

Vi kommer att vara ute på samhälle så, slå en pling elr smsa ;) 0705152377 :D




hejdå alla häftiga fööölk

Av Josefin Forslund - 23 september 2011 16:18

Tjännare!!!


Idag har det varit en tuff och toppen dag, först fick jag veta att vi ska få jätte mkt läxa och sen ja... var det som inge mer.. Dagen har gått fort och jag är redan uppspeld över vad som kommer hända härnäst .


Ikv ska jag vara med Fanny och typ Lina , vi ska fara till UG (ungdomsgården) och där ska vi göra egna pizzor ! Det kommer säkert bli jätte kul   


Hadde gött på en fredagkväll !   

Av Josefin Forslund - 22 september 2011 17:38

Tjenare alla läsare !

Idag har jag farit på skolan och vi började kl 8.10, När jag skulle fara till skolan så skulle mamma skjutsa mig men när jag och mamma satt sig i bilen och mamma vred på nyckel så startade inte motorn !

Vi fick lite panik men just då kom gerard körades in på gatN och jag och mamma hoppade ut ur bilen och frågade om vi fick skjuts och det fick vi som tur var.

Efter det har typ ingenting coolt hänt. Föresten en annan cool sak var att min klass fick håla för första gången och det var en HÖÖJDARE ! :D

I slutet av dan hade vi slöjd. Efter 2 lektioner är jag nu klar med mitt fina svarta tublinne som jag har gjort :)


Det var väl det då, HADDE !

ABC

Av Josefin Forslund - 20 september 2011 16:06

Hejhej! Nu har jag gjort 3 inlägg idag med det här inlägget men det var drf jag orka it redigera det andra inlägget och skriva dit att jag ska färga håret ! :D


Det blir att blonda håret igen och jag hoppas det blir bra och att jag inte tappar nå hår, jag är ganska rädd att jag gör de men.. jag tar risken !



Nu ska jag och göra mig ordning föratt jag ska följa mamma och köpa färg :)


hadde gött alla läsare :D  

Av Josefin Forslund - 20 september 2011 12:33

short words are long when I say I love you for everything you are and you took me back to earth. You and me, the best thing that has happened. if you feel alone, you need not worry, I will always be there for you.

a good friend like you, is always there for me, You have helped me up from the bottom to the top

Now I need not worry about all the trouble that comes my way. when all other failed you stood there and told me how valuable I was. you're like a sister for me

 

 

Fanny, bestfriends forever :') <3 


Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards