Alla inlägg under februari 2012

Av Josefin Forslund - 27 februari 2012 13:29

Hejhej! nu är det dags för pause för bloggandet! NU sitter jag här hemma och är sjuk... men jag ska till skolan imorgon och göra 2 prov! det är, SAGA och KEMI! senare har jag prov på bild och matte... inte bra alls, men det är föratt jag har varit hemma och varit sjuk! iallafall. Idag är det jätte fint väder! jätte bra för en skoter tur! synd att man måste gå skola en vecka till sen blir det sportlov!   längtar as mycket! Min kusin Adam kommer och då ska vi åka snowboard och köra skoter! yäää!    + att jag ska få hans snowboard som är säkert as grym! kommer bli jätte kul iallafall! 


Nää, nu ska jag äta lunch sen blire väl att plugga, Men nu vet ni att jag tar en liten pause för skolan och allt annat! 



syns senare alla glada läsare! 

Av Josefin Forslund - 23 februari 2012 12:05

Hejhej! Nu är man dunder förkyld och har halsfluss.. Det är inte bra och mamma fyller år.. Jag har match i gällivare på Lördag och jag vet inte om jag kan vara med nu när jag är så förkyld.. INTE BRA ALLS!

jag hoppas jag blir frisk så fort som möjligt så jag kan vara med och spela! jag som hade längtat så mycket!


För några minuters dök mormor och moffa upp. och jag visste ingenting, men det är ju för mamma fyller år idag  


hoppas hon får en bra tack! Grattis mamma! .. ÅR! ;) 

Av Josefin Forslund - 19 februari 2012 17:21

Nu sitter jag här med Linus och snackar. kulkul .

Av Josefin Forslund - 19 februari 2012 12:52

Nu äre dags igen.. Förkylningen har kommit tillbaka .. Blir att vara hemma och ta medicin idag trorja. F*! jag som hade tänkt vara på skolan varenda dag i veckan men det kommer ju inte hända nu när jag har blivit sjuk..   De är väl bara att krya på sig och ligga i sängen och vila. Kanske se nån film elr nånting.. 

ajja, hoppas ni inte har blivit sjuk elr nått för det är inte kul ska jag bara säga! 

Av Josefin Forslund - 18 februari 2012 19:30

Tjohoppsan! Nu blire att invänta Edwin och Linus för kvällN ! Sitter nu här med Fanny och käkar popcorn! Vi ska se grave encounters och x-men! ;) yää , kommer bli fett nice, hoppas alla ni därute får en lika awesome kväll som vi kommer att ha! ;D 


Mycket godis,chips,dricka! allt ni behöver för en gode awesome lördagkväll! 


Hejsvejs vi ses i schweiz! ;d


Lite ironisk men ja.. Ni fattar väl vad jag mena!   

Av Josefin Forslund - 18 februari 2012 13:10

Hej igen! Nu sitter jag här med fanny och vi ska se paranormal activity 3 för första gången!   hihi, Vi kommer dö seriöst. Jag hoppas den inte är för läskig men , man får alltid hoppas! 


nu ska ta en körv och bara slappa tills filmen har laddats upp ! hej med er! :)   

Av Josefin Forslund - 18 februari 2012 10:38

Tjenare! Idag är det lördag och jag är på topphumör! just nu bakar jag  en kladdkaka utan kakao så jag använde o'boy istället. Hoppas den blir lika god som originalet. hela familjen är på ishallen föratt se pontus spela match så jag är ensam hemma   kl 5 ska jag + familjen ut och äta på någon restaurang och det kommer bli as nice! Morfar och irene kommer också och hälsar på så det blir ju kul att få träffa dom :)



Nu ska jag vidare och ta ut kladdkakan ur ugnen , Önska mig lycka till! hejjsvejjs :=)



 

Av Josefin Forslund - 12 februari 2012 14:49

Hejhojj! gode lyckad helg! Först vart jag bjuden fredagen hos fanny på middag föratt hon fyllde år + att Moa och Tove också var med! :) Senare på kvällen åt vi efterätt och var med Manne och Lucas, vi hade det gode gött !  

Sen blev det  det lördag och jag och Linus blev ett par så då kom Linus,Lisa och simon hem till mig så då var jag med dom ett tag. Sen skull Lisa och Simon och äta så Linus var med mej resten av kvällen . Det blev spel,mys och mkt kul! 

Nu är det söndag och jag måste plugga till Hk provet som jag har imorgon sen på tisdag har jag fysik prov och omprov i kemi.. mycket plugg! senare på torsdag har vi historia prov! J*äv* vad mycket jag måste plugga på.. ojojoj! 


Ajja, Önska mig lycka till! 

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards