Alla inlägg under februari 2014

Av Josefin Forslund - 28 februari 2014 20:19

Fasen så gött me helg, har varit på pitehavsbad å ätit på thairestaurang, både jag Pontus å morfar å Irene åt 4 små rätter! Kanon middag, sen for vi på kvantum där köpt ja mig en ny foundutta ;) haha den va typ bra, kostade 149 spänn, gode mkt penninga, NU sitt ja som mest i soffan hos Irene å ser hockey de står just nu 3-3 Luleå vs Örebro, kanon match säger jag bara, har käkat vindruvor til oxå men dom tog typ slut på en kvart, förvånad? Haha nej. Imorgon blire shopping bland annat å många steg i stan, snacka om att man få träningsvärk, jag önskar er alla en bra fredag! :)

Av Josefin Forslund - 26 februari 2014 19:34

Åt tacos idag och nyss bakade jag en sockerkaka!

ska låta den svalna sen får man se hur den smakar!

Den ser iaf god ut just nu. hehe.

Har inte hänt så mkt som jag hade skriva om däremot något som kommer att hända. de är nämligen så att det är sportlov nästa vecka! 

kommer bli stört skönt att få ta ledigt från byggnaden där ingen vill gå till. 

Jag å petra hade tänkte ge oss iväg till kåbdalis å åka lite snowboard å slalom så hoppas det kommer att bli av.

På fredag vid 12 tiden drar jag mig iväg mot Piteå där det kommer att hända saker... Ska bada på havsbadet å hänga me morfarN! Ska bli skoj, vi ska oxå fara å ät gomaten nånstans på nån restaurang förhoppningsvis. På Lördagen tänkte jag dra mig till stan å köp mig nå nya kläder ELLER göra nå me håret. hade tänkte mig nån slags ombre. se bilderna fast det är ju inte säkert.

..     

Om jag inte gör nå me håret tänkte jag köpa mig nytt halsband + skor å nån tröja, kanske nå byxor också men he får vi se då! Kommer bli en rolig helg iallafall, he ha man alltid när man drar ner till pite! :)



Ids

Av Josefin Forslund - 25 februari 2014 22:01

Alltså nö har man varit nå jävulskt trött på sistonde, har matte prov på torsdag å ja fattar ingenting... Jag ids typ it tänka, de enda jag gör på lektionerna är ju å dagdrömm, å ja skoja it, om jag tänk att jag ska fokusera så gör ja de ett tag sen skit ja i de å tänk på nå annat helt sådär random, ja känn att de här kom it å gå nå bra... He ä ju ett helvete me matten nu, de handlar om x å y .. Jaja, får väll vara beredd på att göra improv, igen! Jag å matte gå som it ihop.. Jaja va ha ja gjort idag? Jo jag har gått skola å imorse hadd vi innebandy på idrotten. Tog i så mkt att ja vart som en tomat jävel i ansikte, he for it bort förrän 1 timme sen typ, sen på hk spillde ja kryddor å mat på min vita tröja så jag var tvungen att fara hem å byta tröja, efter de har dagen faktiskt varit bra. Ja for till Petra ett tag efter skolan. Hon skull färga sitt hår. Resultatet vart jätte fint faktiskt! Nu ska ja sova så ja orka he mig upp imorn, godnatt :)

Av Josefin Forslund - 23 februari 2014 11:31

Igår hade jag de jätte kul, vi åt en jätte god mat å Fanny hade gjort en as god efterrätt, kladdkaka med oreo mumma! Vi badade oxå å pratade tjejsnack, fixade hår å bara roade oss. Sen for jag hem å umgicks med Linus, vi chillade å lyssnade på musik he va å trevligt å roligt, skrattade så jävulskt mycket men he va för ja va övertrött tro ja, haha. Idag ska jag plugga å kolla på hockey! Sverige vs Kanada, vem tro ni vinn? Själv har jag ingen aning men man får hålla tummarna på Sverige! :) ha en bra söndag ellernå :)

Av Josefin Forslund - 22 februari 2014 15:58

Åh sovit jätte gott inatt! Drömde sött jamen nanting! Idag har jag varit tvärt me Tilda. Vi for å köpt en present till Fanny för hon ha fyllt år, har mixat med håret idag visste inte vilken sorts frisyr jag skulle ha men tillsist vart de de 'messy bun' :) ikväll ska ja vara hos Fanny, hon har nämligen bjudit dit jag å några till på middag, vi ska ha de trevligt å skoj! Annars då? Jo, igår var jag me Petra å Lukas å vi hade det gode så skoj, massa skratt å spel, hehe, älskar verkligen att spela css! Nu ska jag bara chilla å invänta kvällen :)

Av Josefin Forslund - 21 februari 2014 16:01

Loooove is in the air, jå tack å lov att he är fredag, idag blire hamburgare!! Yes, de var gode längesen jag åt på Sibylla, ska bli kul att få äta där me Petra :) ska fara å köpa godis idag oxå så man ha nå gott å käka tills ikväll, mamma har hett in min månadspeng på kortet så nu har man penninga. Just nu har jag just fixat håret å faktiskt sminkat mig! Provet lite nytt så jag hedd på ögonskugga å nå skit som man he på kinderna för att kindbena ska ploppa fram, ja vet inte om he syns så mkt men de får vara :) nu hoppas jag alla får en toppen fredag :)

Av Josefin Forslund - 20 februari 2014 17:08

Nu har jag bestämt mig att lämna in min telefon.

Eftersom jag spräckte skärmen så ska jag få en ny likadan på garantin enligt morsan. 

Idag har jag haft ett ekonomi prov. Det gick ganska bra faktiskt det kändes rätt och jag skrev på varenda fråga oxå. Imorgon är det fredag och jag och Petra ska käka till middag på Sibylla hade vi tänkt. Gud så gott. Längesen man åt ute. På kvällen tänkte jag va me Lukas får se om Petra hänger med där oxå. 


Nu sitter jag framför datorn och grubblar om jag kommer att klara mig utan telefonen eftersom de är så beroende framkallande, jag få helt enkelt vänta å se, De första jag kommer gära är att... STORLIPA! nämen he känns int så okej för den mesta tiden på fritiden så sitter jag med mobilen och ser film eller kollar på instagram osv. ja får helt enkelt härda å hoppas på de bästa! Ska äta köttbullar och makaroner till middag, är inte så förtjust i köttbullar men man ska va nöjd me de man får! skriver mer sen hade alla!


Av Josefin Forslund - 18 februari 2014 17:46

Tisdagen har gått snabbt, har haft god mat på hkN å håla så de blev inte så många jobbiga lektioner. Har prov på torsdag så ska plugga på de ikväll, hatar att plugga speciellt till sånna saker som är ointressant. När jag kom hem idag åt jag upp mina 2 mums mums som jag hade kvar efter nån timme tog jag en bit kladdkaka, haha! De är så gott så man kan it låta bli hehe! Nu ska ja ta mig an ekonomiplugge å bara chilla, kram!

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards