Alla inlägg under augusti 2012

Av Josefin Forslund - 31 augusti 2012 17:11

Tjenare! idag är det FREDAG! och det känns helt okej! om nån timme ska jag och äta med Fanny go mat på Marios eller något liknande, kommer bli nice, Fin middan!   sen drar vi till UG i think och chillar läget dära!


Imorgon drar jag till Linn och sen vidare till Skellefteå föratt checka in det stället, kommer bli kul fast jag är ett Luleå Fan! hehe... senare på kvällen blir det bara mys tror jag och typ chill, Om inte Edwin skulle vara me oss!


Nä, nu ska jag göra mig ordning inför middagen! hejdå hade gött! Lägger ut en bild på mig hur jag ska nästa se ut ikväll! :)


 

Av Josefin Forslund - 28 augusti 2012 15:15

Tjenare! NU var det ett tag sen jag bloggade och det är dags att köra ingång igen! Jag kommer att blogga då och då för skolan MÅSTE gå före. Hittills går skolan bra, och det kommer den fortsätta att göra! bara jag inte tappar fokuset och är inne på datorn istället föratt plugga, men jaja, Lägger ut nån bild på mig bara föratt jag it ha nå att lägga ut.   


 



Av Josefin Forslund - 10 augusti 2012 10:29

Som rubriken säger nu är det dags för blogg paus, jag orkar inte blogga just nu föratt jag har så mycket att göra, bloggar senare när när jag har tid men ni få ha de så bra så länge! Kram/joss

Här har ni en bild från igår när vi spelade hänga gubbe på sjukhuset! :p

Av Josefin Forslund - 4 augusti 2012 14:33

Blir att sova i stugan.. Jag som ville vara med Fanny och dom men nu går det ju inte.. Aja, det får bli en annan gång! Nu drar jag till stugan! Ha en bra lördag !

Av Josefin Forslund - 4 augusti 2012 12:01

Idag blir det stugan och äta kräfter, är inte så pigg idag eftersom att jag vakna kl 4 över magsmärtor! fick ligga och krampa i över en halv timma men tillslut kom mamma med alvedon och då vart det bättre som tur var! Tror jag ska vara med Fanny efter jag ha varit i stugan, kanske Lina och Tilda med, kommer bli great!   

 

Det var fint väder idag också! man får ju passa på att vara ute i fin vädre när det väl är fint . 

 

På måndag far vi till huvudstaden... STOCKHOLM! längtar som fan, har aldrig varit där bara när jag var jätte liten att jag inte ens minns, Vi ska på grönan och shoppa , kommer bli awesome!  

Nu ska jag fixa mig inför halva dan i stugan! kram! 

 

 

Av Josefin Forslund - 3 augusti 2012 19:05

Tjenare! Idag hare vart en fin fin dag! Men bara sol hittills ! Känns skönt! Har varit ute med Leo och Markus! Vi badade for t dollar och köpte bullar som vi åt och matade några ankor som kom jätte nära! Efter vi hade badat i grodammen så for vi t Leo och spelade css ett tag men sen var jag tvungen att fara hem för de var mat. Åt grillat! Hihi gott som fan! Nu inväntar jag kvällen med Fanny och nån fler tror jag, fick inte veta riktigt vad vi skulle göra men, he få jag se snart, ska möta Fanny om 5 minuter ska skynda mej nu och göra mig klar! Ha en bra kväll!

Av Josefin Forslund - 2 augusti 2012 14:16

Tjenare! jag kom nyss hem efter några minuter på suntan! har nämligen solat, solade i 12 minuter och det är helt okej tycker jag. Efter det gick jag till Ica föratt köpa en Festis men det blev en Dr.Pepper Igår fick jag jätte ont i magen och ni tjejer förstår säkert vad det innebär... JA, det suger, fick ta alvedon men det funkade inte! nu när jag har varit ute och gått har det gått över. Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, kanske fixa lite saker till min nya dator, elr ny och ny, fick pappas gamla. och det är jag faktiskt glad över, bättre de än att vara helt utan! Det dåliga med datorn är att laddarn är sönder men det går och ladda iallafall. tur det annars är det ingen idee. Ikväll är det Fotbolls träning, LÄNGTAR!  

 

Jag har ätit så himla mycket godis på sista tiden så det kommer bli skönt att springa så slipper man den där känslan över det. Nä, ni får ha en bra dag! 

Av Josefin Forslund - 1 augusti 2012 11:10

Vaknade för en timme sen över att mamma och Pontus var uppe och sprang som dårar, de är nämligen så att vi ska ha valpar av pyscha (hunden) och då skulle pappa till nått ställe på morgonen föratt pyscha ska bli parad. Idag kommer det inte hända så mycket. Igentligen skulle jag till Skellefteå idag men då ringde Fanny och sa att hon hade blivit förkyld så det var inte så roligt, det går aldrig att jag kan komma till byske. justde, idag ska jag nog spela mw2 bara, ska Adda Emil så jag kan spela med honom blir kul ? nu ska jag göra mig i ordning, jag kan som it bara sitta i pyjamas hela dan, skriver kanske sen! Höres!

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards