Alla inlägg under mars 2012

Av Josefin Forslund - 28 mars 2012 17:30

Hej! Idag har jag varit hemma. Blev inge skola idag föratt jag hade så jävla ont i magen pågrund av en grej.. Inte kul... Men iallafall, Jag har snackat med Matilda via skype typ halva dan och de va ju kul endå. fick choklad av pappa efter maten. HE VA GÖTT! :D ajja, blev inte så långt inlägg idag men ska försöka skriva lite mer senare.. 


Hadegött!



 

Av Josefin Forslund - 27 mars 2012 19:15

Ikväll har jag bara tagit de chill och snackat med Matilda på chatroulette (stavning) himla kul! haha. + att Linus har också snacka med oss. Fick också en ny webbkamera och jag kan bara säga det att den är jätte bra! blev jätte nöjd med den. Det dåliga är att jag hedde in mobilen på lagning. Hoppas den är så sönder att jag får en ny. Då ska jag köpa en Iphone 4 trorja om jag får    ja... hejs me er ! :D

Av Josefin Forslund - 26 mars 2012 19:07

Tjenare bloggen! ;) Nu sitter jag här och snackar skype och bloggar. Idag har de varit en toppen dag. Vart på skolan utan protester. Gjort klart bild prove och nu är det bara ett kvar. Imorgon är det friluftsdag och jag ska åka med Linn snowboard. kommer bli as nice!   Kanske petra också ska åka. Kommer bli toppen kul! :) + att man får fika där borta och festis tror jag då. ajja, ska dra nu och möta Matilda. Blir att vara med henne resten av kvällen, Höres alla läsare! :D 

Av Josefin Forslund - 23 mars 2012 17:14

Som sakt , idag är det FREDAG och jag har just kommit ur duschen och nu sitter jag här och bloggar!   Blire att äta hamburgare idag kommer bli mumsigt gott! hehe. Jag ska också fixa mig innan jag drar ut med massa folk, Fanny är en av dom iallafall. Idag "råka" jag tappa mobilen i golvet så det blev en rejäl stor spricka i den.. Inte bra, men jag vill endå ha en ny telefon. Tror inte jag kommer få en men men.. man får väl alltid hoppas! Ifall jag får en ny så vill jag ha en Iphone 3 om inte en Iphone 4! ajja, ska äta snart och fixa mig hejsvejss. 

Av Josefin Forslund - 20 mars 2012 17:14

Tjenare! kom just hem till mormor och morfar efter att ha varit på alla dessa affärer :) först for vi till barneshus sen djur-magazinet sen dollarstore! på dollarstore hittade jag jätte snygga lösnaglar and WOLLAh!   


det är leopard mönstrade , blev jätte nöjd över dom och dom kostade bara 10 kr! gode billigt endå !  nää, men nu ska jag dra vidare till köket . Blir att invänta moffa som kommer med grillpett MMMHM! gottigottgott


ha en fin kväll allihop iallafall!    

Av Josefin Forslund - 20 mars 2012 15:01

Tjenare! Nu är dags igen med bloggandet! känns skönt! Utan det har jag inte haft så mycket att göra på datorn, jo Facebook,kamrat,skype,emocore och MSN. Men endå kändes det som om något saknades hehe...   ajja iaf, Nu sitter jag hos mormor och morfar i piteå. Har haft det verkligen mysigt medans lillebrorsan har varit och operera sig :) Fick ett par nya skor och en ny foundation av MOFFA! inte dåligt kan man då säga. Det dåliga är att jag är sjuk.. men jag tror jag ska prova på skolan imorgon.. KANSKE! ajja, Man får väl krya på sig, Ska vidare nu till Barneshus m brorsan och djurmagazinet! hejsvejs! :D     

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards