Alla inlägg under februari 2013

Av Josefin Forslund - 24 februari 2013 11:06

Tjenare Allihopa! Idag är det en toppen dag! solen skiner för fullt ute och det är inte de minsta kallt!

Jag tänkte fara ut me skotern ett tag men då vare ju så att det var lite bensin i den och Pappa ska till fjällen imorgon.

De sög. Vad skull man ha hittat på då? kanske fara ut å gå? Nä, he lät lite gammalmodigt.

Jag tror jag får antingen fara ut me kompisar och göra nå kul eller så blir det film hemma eller va med mamsen.

Imorrn börjar måndagen och då äre sista veckan innan sportlov! känns skönt och därefter har vi prao veckan! gu så härligt. Nä, nu ska jag jag göra nå vettigt, ha en bra söndag allihop.   

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards