Alla inlägg under december 2013

Av Josefin Forslund - 25 december 2013 16:16

Oj, vilken jul de har varit, fick många saker som ja gillade, + 2000 kr å dom ska gå till kläder! Haha! Nu är de bara nyår som saknas! Kommer bli grymt kul! Hänga me kompisar å förhoppningsvis får ja köra skoter! Hehe, idag har jag som mest chillat, blödde näsblod för första gången! Haha, känns gode bra nu vet jag hur de känns att blöda från näsan. Nu ska ja ta nå å äta sen ska ja nog hitta på nå, skriver senare jao,

Av Josefin Forslund - 14 december 2013 11:36

Åh va skönt att vakna upp å känna lugnet! Har sovit as gott fast jag va uppe till halv 3, just nu ligg jag i sängen å lyssnar på musik! Så sjukt skönt asså! ;) tänkte fara å se innebandy match men ja vet it om jag orka fara ändå till k4... He lät långt. Tänkte fara ut å gå ett tag först för att få frisk luft å lite motion nu när man inte sportar nå. Ska nog börja me snowboard igen. Ja de va väll de. Ikväll blire chillikväll, bara ligga å mysipysa, haha jamen nu ska jag nog börja klä på mig å he mig ut innan man för beslutsångest! Haha! Ha en bra dag :)

Av Josefin Forslund - 12 december 2013 17:27

Tjenare! När morsan kom hem idag så kom hon med ett paket från h&m, då hade mina byxor jag hade beställt för längesen kommit! Blev överlycklig! Dom är as nice hehe.. + hade hon köpt ansiktskräm å nå medel till porerna, kändes gode bra nu när jag hade slut på mina krämer jag använde i ansiktet. Tog nyss ett till hål i örat också! Hade lite å göra å tänkte att he ä ganska snyggt me hål i örat, vill egentligen ha 3 st på rak men de här får duga! :) shh, mamma får it veta ;) haha nä jag skoja jag tro it hon bry sig så hårt, nä nu ska ja plugga lite stenålders konst! Ha en bra kväll! :)

Av Josefin Forslund - 12 december 2013 14:34

Idag är ja hemma från skolan föratt jag ha jätte ont i huvudet, tänkte se en Barbie film, rapunzel! Åh va man vill vara liten igen! Ja minns att jag älskade den och ville vara precis som hon! Haha :) ganska mysigt faktiskt. Sen ska ja plugga till bildprovet. Bara man kunde få slippa he! Nä nu ska ja fortsätta se rapunzel å ta en kopp te cyaao alla ??

Av Josefin Forslund - 11 december 2013 11:30

Idag är jag hemma, skulle igentligen till skolan men kollade mig i spegeln å såg att jag har fått massor av prickar i ansiktet, de är nå sorts utslag tror jag, annars har jag förfrusit kinderna. Inte kul! Men skönt att va hemma. Skulle ändå inte orkat med skolan idag. Såg nyligen paradise hotel, alltså jag fattar inte vad he gå ut på, spelet alltså, å den här casanovan? Va äre för nån fjollgubbe? Jaja, Ska nog plugga till bild provet som vi har på fredag, de handlar om konsten å vilka årtal de har målas på. Ojojoj, men he tro jag it är så svårt. Ska ändå bli kul å se va man kan! Heheh :)

Av Josefin Forslund - 10 december 2013 22:28

Den här tisdagen spenderade jag tillsammans med mamma. Vi gjorde om mitt rum lite grann, kastade massa saker som jag inte använder längre å möblerade om. Blev ganska nöjd faktiskt. Har sett halva filmen Atlantis också. Var ett tag sen man såg den! Hann bara se halva tills de börja hacka på telefonen, just nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på musik! Har börjat lyssna på låten clarity - brillz remix as bra! Haha min musik smak är ju lite udda. Gillar nästan bara bas låtar hip-hop å dubstep och remixar såklart! Nu ska jag invänta tröttheten så ja får somna nån gång! Börjar kl 8 imorn med hk. Har hoppat av lucian för he sug, jag gillar it kyrkan å he va så dålig stämning så jag tyckte att he it va värt å fortsätta. Jaja, så kan de gå, nu ska fortsätta me mitt chillibilli!

Av Josefin Forslund - 9 december 2013 16:41

Fuck this shiet..
Idag fick ja veta att jag har 2 saker jag ha ogjort på biologi... Jag ska veta hur matspjälkningen går till och hur andningen går till. Ja he ä ju rena rama helvetet. Jag kom nyss hem från skolan så för mig och som vanligt är jag alltid hungrig efter skolan så jag tog mig en billys. Gode gött. Just nu sitter jag och myser i sängen med en lussekatt/bulla och Akita. Haha den fulingen vill bara ha mat. Senare blir det å packa för bad imorn på morgon och plugga så ja kan å klarar de där med biologin. Skriver mer senare jao :)

-

Av Josefin Forslund - 8 december 2013 16:46

Här kom en bild från igår å från fredags

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards