Alla inlägg under november 2014

Av Josefin Forslund - 25 november 2014 16:11

Idag måste jag typ plugga på ekonomiprovet som jag har på torsdag.. Fuck, hatar verkligen ekonomi, kan ingenting typ så ja måst plugga stenhårt på de där, jag kom just hem från skolan, ha it varit hemma på 2 dagar så det är ganska skönt, börja med att öppna mina chipspåsar som ja hadd kvar sen helgen, haha vadå fet sen fick ja polly av mamma, de e najs, he bli makaroner å bacon samt tro ja nå ägg till middag å ja älskar verkligen de! Mumma! Nu ska ja typ he mig in på datorn å kik på nån fin klänning som ja ha tänkt att ha på julafton! Så jävulskt mysigt att de är snart jul! Å skoterväder, längtar till båda lika mycket såklart!

Av Josefin Forslund - 24 november 2014 09:59

Åh vaknade upp imorse och tittade ut, oj vad de snöar! Vilken fördel asså! Snart blire ut me skotern förhoppningsvis, å på onsdag kväll ska vi på skoterkursen typ meka me skotern för he ä ju viktigt å veta om man stegra för mycket så han strejka skoter jäveln, jävulskt bra bli de. Fick gå till skolan idag så va jätte blöt när ja kom fram, sen hadd ja prov direkt så he va it så mysigt att sitta i böta kläder.. Fuck säg ja, nu i veckan ska vi bada på onsdag, he va gode så längesen! Hoppas det blir kul för annars bli he gokke, haddeeee!

Av Josefin Forslund - 7 november 2014 15:34

JA. nu är det helg hejdå.

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards