Alla inlägg under juli 2012

Av Josefin Forslund - 30 juli 2012 18:26

Svarar på alla frågor! dom kan vara hur knäppa,roliga, dumma som helst!   Ni får fråga vad ni vill! Om ni vill kan jag också checka in era bloggar, och kommetera. säg bara till! 

Av Josefin Forslund - 28 juli 2012 09:50

Tjenare! Igår åkte vi 7 karuseller! Helt sjukt! Men roligt va det! Idag ska vi och bada på havsbadet, kommer bli kul! Har inte så mkt att skriva om men jag skriver mer sen!

Av Josefin Forslund - 27 juli 2012 10:53

Tjenare idag är det den stora dagen eller stora och stora men, det är faktiskt dagen då jag och Fanny ska åka karuseller! ? fasen va kul det kommer att bli! Vi ska åka alla som är där om nu Fanny vågar det.. Hehe. Ska möta henne kl 3 på busstationen och det är väl ganska långt kvar fast me tiden går det ju ganska fort! Nu ska jag sola och bara ta de lugnt. Lägger ut senare bilder på jag å Fanny när vi ha åkt! Chingeling så länge!:)

Av Josefin Forslund - 27 juli 2012 00:58

Men Tjenare! Nu sitter jag hemma hos morfar framför teven å Chillar, (i Piteå) Idag har jag fiskat i piteälven men jag fick inget för spöet fick tjorv på trådN jag har varit under en bro och tagit kort, så jävla fint det är här i Piteå. Träffade på en jätte söt igelkott som jag jagade bort, tror den fick en hjärtattack om jag ska va härligt :/... Den såg iallafall liv rädd ut! Nä nu ska jag fortsätta med mitt chill å invänta dagen som kommer imorgon när man ska åka karuseller med bästaste Fanny ! Ha en bra dag/kväll!

Lägger ut några bilder nu å !

Av Josefin Forslund - 25 juli 2012 23:54

Har flätat håret nu och ser american pie naked mile , den är as bra å rolig som fan! Blir att packa sen till Piteå, det är ju pdol så då ska man ju dit! Hinner inte skriva så mycket idag för jag ser filmen! Ni få ha de så bra hajdå!

Av Josefin Forslund - 24 juli 2012 14:27

Idag har jag lite udda med håret men jag blev nöjd! Har en lång fläta vid sidan och ros. Känns som om jag ska utomlands haha ? men det dåliga är att jag vet inte vad jag ska ha för kläder till! Jag måste ju ha nå snyggt så de passar stilen! Lägger ut en bild på mig så får ni se hur de blev!

Av Josefin Forslund - 24 juli 2012 11:59

Tjenare! Jag har ju vaknat och nu drar de igång me mw2! Känns skönt att spela när inte brorsan är hemma , då kan man spela i lugn å ro. Idag tror jag att jag ska bara sitta hemma och chilla, har varit ute nästan varje dag å då ids jag it idag... Ikväll blir det att vara med Fanny tror jag om inte hon har något annat å göra, känns helt okej. Nä nu ska jag fortsätta spela ,ksk lägger upp ett till inlägg senare , ni få ha de så bra! :)

OMG

Av Josefin Forslund - 23 juli 2012 13:05

Haha! Idag ska jag ha tighta byxor på samhälle för första gången! Känns spännande typ eftersom att jag hatar jeans å tighta byxor men idag då jävlar ska jag ha sånna fast vita då. Jag har typ ingen topp till som jag kan ha så de är ju lite weird ... Lägger ut en bild på hur dom ser ut där uppe, de är guldknappar på också! Riktigt snyggt tycker jag!

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards