Alla inlägg under januari 2014

Av Josefin Forslund - 30 januari 2014 17:15

Åh! Imorgon är de fredag! Äntligen, har haft en as jobbig vecka därför har jag inte kunnat uppdatera nå i veckan, har haft jätte många skrivuppsatser på svenskan, sen ha vi fått en läxa om nå jäkla frågor på biologin som ska in på måndag, sen ha ja lämnat in gymnastie ansökan, tror dock att jag inte kommer ta mig in men jag kämpat gode mycket nu i skolan å hoppas på de bästa. Var jätte god mat idag på skolan oxå. Kyckling med curry sås å chili sås! Mums! Åt as mkt heheh... Nu ska ja chilla å plugga lite musikhistoria å sen ska ja försöka lägga mig tidigt så jag inte försover mig imorgon som jag brukar på fredagar. (Gammal bild från gothia)

Av Josefin Forslund - 25 januari 2014 11:43

Igår var ja å hängde me Linus, vi åt chips å såg på film, det var ganska mysigt sen for jag hem vid 2, idag är det lördag å jag ska va me Lukas, det blev. Inte att vi for till hans stuga å köra skoter för he vart för kallt, vi tänkte istället fara ut å äta typ på Sibylla eller mamma Mia, eller ja tänkte då iaf de. Idag vaknade jag typ halv 11, genom telefon jäveln som vibrerar jämt när he kom en händelse. Jaja, nu sitter jag å fikar me den goaste hunden i världen<3 pyrrooo! Ha en bra lördag alla fina!:)

Av Josefin Forslund - 19 januari 2014 15:10

Ja, jag orka it skriva nå mycket men he va as kul igår me många vänner! Vi gjorde massa roliga saker, charader bland annat å åt så mkt att vi fick ont i magen eller ja... Vissa av oss :)

Av Josefin Forslund - 18 januari 2014 11:51

Åh igår hade ja en toppen dag! Ja hade främmande från moffa å vi åt grillat. Det var sjukt gott sedan har jag fått presenter av familjen å släkten , fick pengar å en mössa. Jätte glad var jag då. Idag ska ja ha min lilla fest! Med öl å sprit å allt sånt, nä ja skoja bara he bli en tjejkväll me tjejerna kommer bli grymt! Har planerat ganska mkt faktiskt men ja tror bara halva av de planerade kommer att utgöras. Nu har jag nyss duschat å ska göra mig ordning för allt. Lägger upp bilder sen efter kvällen! :)

Av Josefin Forslund - 16 januari 2014 21:14

ÅH! imorgon är de äntligen fredag fast ändå har jag tyckt att denna vecka har gått snabbt. Är no jävulskt avis på Lina som har åkt bort till USA i 3 veckor. kommer att sakna henne men må hon ha så kul! 

Idag har jag sett filmen frozen, den var gode bra å älskar demi lovatos låt som är med i den filmen. Sen har ja invigt mig nya gardiner. he behövdes dom gamla var typ halverst solblekna å he ä ju it så snyggt. hehe. Nä nu ska ja tvär städa mitt rum så he bli någolunda snyggt! Ha en bra kväll :)

Av Josefin Forslund - 14 januari 2014 20:52

Åh, är så in love i några låtar! Lyssnar typ på dom hela tiden! 


#spotify Yves V – That Big - Edit

Zara Larsson – She's Not M

Young Squage – Hysteria (feat. Stockholm Syndrome) - Radio Edite - Pt. 1

Aleks – Magasin

Eminem – Rap God 

Ismen – En ång till (feat. Syster Sol)

Norlie & KKV – När jag går ner

Vissa låtar tycker jag bara typ början är bra men hysteria är en riktigt bra låt om man gillar dunk  

Idag har jag gjort bort en sak som jag inte hade gjort förra terminen. Matspjälkningen. Jag tror det gick ganska bra faktiskt.  Imorgon tror jag att vi ska välja linje. Fuck. vet inte vad jag ska välja, he stå imellan BFF eller Samhälls. Vill ju välja en linje där jag kan bli typ allt. Fast, jag tror inte jag kommer ta mig in... haha mina betyg suger... Måste förbättra mig faktiskt å he ha ja gjort! Desutom har jag faktiskt gjort en lista över saker jag ska göra. En sak som är inskriven är att jag ska kliva upp direkt när jag vaknar å inte ligga å dröna som jag brukar göra. Imorse blev jag försenad. vaknade 8.45, Snacka om att jag var arg på morsan. Om inte jag hade vaknat hade vi ju säkert sovit till 10. Eller ja, jag vart it sur på hon men man vill ju it komma försent. Var på gymmat idag också efter skolan. Vi var där typ i 20 minuter men he va nå jävulskt me tanter där. he krylla rent så jag ska då inte fara dit på dan, he bli nog på kvällen eller på morgon när det är helg. Vi spelade mest fotboll å höll på me mobilerna. hehe. feels great   nämen nu ska jag bara chilla till kl 10 då Paradise Hotel börjar! HAADE ALLA! 


Av Josefin Forslund - 13 januari 2014 20:33

Åh, perfekt timing! Nu när jag har pluggat klart kom pappa hem med en stor marabou! Mums! Ska se natt på museumet 2, de va gode längesen man såg den filmen!

Av Josefin Forslund - 13 januari 2014 17:42

 


Den här datorn önskar jag mig när jag fyller år. Fatta nice att ha en sån bra dator. Måste bara övertala Mamma å Pappa. haha,  Ikväll tänkte jag plugga men he kom it gå så bra för att jag har ingen dator    hehe, ska kunna nånting me lungorna å matspjälkningen. he ä ju rent ett helvete de här me skolan.... bara man fick sova längre på morgonen skull he nog gått bättre på skolan, jaja, nu ska jag lyssna på musik å vänta på ägg så jag kan baka en sockerkaka :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards