Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Josefin Forslund - 8 januari 2014 18:02

Första skoldagen. Fyfan. När jag vaknade imorse så var jag pigg men senare när dagen var slut kände jag hur tröttare å tröttare jag blev. när jag kom hem frös jag och tog en dusch, haha jag var så klantig att jag tappade telefonen i duschen så jag fick en spricka på framskärmen, fuck säger ja bara..  Sen la jag mig i pyjamas å såg Paradise Hotel. Skönt att samir är tillbaka! Nu sitter jag framför datorn å lyssnar på musik, väntar på mat oxå, Det blev palt idag, he är gode så gott tyck ja. Om 9 dagar så fyll jag då år. Härligt! eller så inte. De enda jag längtar till är att jag får övningsköra bil lagligt.    De är ju suveränt! 


Saker jag önska mig då de är ju:

- Pengar

- epa/bil

- Iphone 5s guld, eftersom jag spräckte mig :S eller.... En macbook! skulle bli överlycklig om jag fick en macbook! Älskar dom datorerna. Finns inte så mkt annat att önska sig nu när man håll på å bli äldre. De suger ju. Aja, nu ska ja snart äta godpaltN sen blir det nog att baka en kladdkaka! kände mig sugen på att baka, Får be mamma om hjälp efter de hade jag tänkt mig att lägga mig så jag orkar skolan! hehe Tare lugnt där ute medans då!   


Ps, ställ görna frågor! älskar att besvara frågor! 



Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards