Alla inlägg under oktober 2011

Av Josefin Forslund - 17 oktober 2011 17:06

Tjaallloj !




Av Josefin Forslund - 15 oktober 2011 11:34

Hade en jätte konstig dröm, Jag blev tsm med Hampus och vi var på ett badhus som inte hade något vatten.. HAHA, så fult. Btw, jag ska vara med Fanny o Petra idag och vi ska ut på samhälle som vanligt .. Senare vet jag inte vad jag ska göra .. Jag tar tiden som den kommer. Justja, Hanna ska typ hit idag och då blir det att träffa henne också.


Det blir bra det .





Av Josefin Forslund - 15 oktober 2011 11:34

Hade en jätte konstig dröm, Jag blev tsm med Hampus och vi var på ett badhus som inte hade något vatten.. HAHA, så fult. Btw, jag ska vara med Fanny o Petra idag och vi ska ut på samhälle som vanligt .. Senare vet jag inte vad jag ska göra .. Jag tar tiden som den kommer. Justja, Hanna ska typ hit idag och då blir det att träffa henne också.


Det blir bra det .





Av Josefin Forslund - 14 oktober 2011 16:02

Tjenaballong ! jag har farfars kalsong !


Sitter nu med Fannys dator och bloggar o lyssnar på musik, Nyss kom Petra och Fanny står och plattar håret.

Snart ska vi till mig och hämta pengar senare ska vi till " 3 kronor " och äta en big jumbo pizza.

Efter det blir det att fara t ug o chilla loss dära ;) hihi..


:D


FREDAGEN kommer säkert bli as skoj hoppas jag iaf :)


Glad helg alla GLADA läsare !!!   



Av Josefin Forslund - 8 oktober 2011 19:21

Tjenare tjenare , idag jag varit och spelat fotboll på läns i piteå och det var inte kul säger jag bara. Alla övningar förutom när man skulle skjuta på mål var tråkiga + att nästan alla som spelade kände jag inte .. Jag trodde verkligen från början att det skulle bli jätte roligt men , jag blev verkligen besviken.

Kvällen har varit hyffsat bra, först fick jag hamburgare till middag o sen for Jag,Morfar och Pontus och köpte det. Direkt efter det for vi till bowling hallen i piteå och bowlade. He va ganska kul förutom att stripsen till hamburgaren var kall...


Men man dör ju inte av det ..


Nu ska jag vänta på att kl blir 20.00 då börjar fångarna på fortet !


Jag önskar er en mysigkväll :)


-


Av Josefin Forslund - 7 oktober 2011 19:30

Hallå där !


Nu sitter jag här hos mormor och morfar och bloggar, ser tv o smsar :)

 Vid 5 for jag till piteå och den resan härlig och rolig ! jag,mamma o Pontus lyssnade på musik och vhar värsta basen i bilden så när vi kom glodde alla på oss, HAHA Det var kul (:

Morfar har 2 datorer och jag sitter på ena och håller på och mormor sitter på den större och chattar med sina söta små gammlingar   hih, Jag bara skojar men hon har väl säkert kul :)


Imorgon ska jag på läns och spela fotboll, Det var bara några från vårat lag som blev med på det och jag var en av dom. Jag hoppas dom ser vilken talang jag har och att jag kan, Jag ska göra allt jag kan föratt visa dom! Dom ska få se !


På söndagen blire att fara hem till Arvidsjaur igen och jag hoppas att vi ska och bada på piteå havbad för där är det jätte kul. Man kan åka "toaletten" och "piteälven" som går as fort och är skoj som F.A.N :)


hejråå alla glada och söta läsare :)

Av Josefin Forslund - 3 oktober 2011 20:47

HAHA, rubriken var lite små rolig :)

         

Hr får ni lite bilder som jag har tagit (:

           

Av Josefin Forslund - 1 oktober 2011 10:56

Tjenare !


Alltså, nu är det så här att.. Jag kommer bara blogga när jag har tid och när jag hinner..

Det är så mkt jag måste göra med skolan,läxor o huset .


Det är lite tråkigt för jag älskar verkligen att skriva här på bloggplatsen

Men jag ska verklugen försöka allt jag kan. Det blir väl senare i vid jul jag kommer skriva lite mer för då har jag säkert en egen dator också :)


Så.. jag hoppas ni får en fin lördagdag o kväll! :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards