Alla inlägg under juli 2014

Av Josefin Forslund - 24 juli 2014 00:07

PDOL! Here i come! Ska inte blogga nu under pdol tror jag eftersom jag måst ta massa bilder så jag bloggar efter pdol! Fortsätt å håll utkik efter mina inlägg eftersom man vet aldri me jag ;)

Av Josefin Forslund - 21 juli 2014 22:10

Haft de toppen i Piteå å påvägen hem stannade jag i lauker med Linus å umgicks där med han å hans föräldrar. Mysigt vare å mycket fint väder! Lördag till söndag alltså, annars har de regnat men endå hyfsat bra väder faktiskt, idag klippte sig Linus å han vart gode så missnöjd, fick it se frillan på hela dagen typ ändå tills nu typ, jaja, jag älskar honom ändå så att, vid 6 tiden for jag å Petra å Linus förstås å badade i arvidsjaur sjön, Linus ville it bada för han va så deprimerad över hur han såg ut så he blev bara jag å Petra :) ojoj nu snabb skrev ja bara ett inlägg för jag ville få ut en bild på Linus för ja tyck faktiskt han är de finaste! Puss love u

Av Josefin Forslund - 19 juli 2014 00:57

Är i Piteå igen! Fast denna gång äre släktträff. Idag kl 1 ska de börja ca, massa spel å god mat ska vi äta, hoppas de blir kul att få träffa alla, har även äti på resturang idag och fått träffa lite släkt å även mina kusiners barn! Super söta är dom! Nu inväntar jag mamma och pappa så nån av dom kan ge mig lite fot massage så är på nattkvisten, få se hur det går, troligtvis är dom inte nykter utan helt borta, skoja, men ha de gott :)

Av Josefin Forslund - 16 juli 2014 13:14

Tjenare! Har haft sleep-over med Tilda,Petra,Elina å Fanny. Vi köpte massa gott å gjorde en marängsviss och köpte massa av chips och godis! gott var det å, Det åskade lite när vi skulle sova men vi kund ändå somna tillslut. Nu har vi ätit billys och sitter bara å chillar. Ska nog ta de lugnt senare ikv när alla ha farit hem eller så blir det att vara med nån, ja vet inte, ja tar dagen som den kommer. Hoppas alla ha haft en bra dag   

Jeo

Av Josefin Forslund - 15 juli 2014 13:08

åh trevligt me lite regn å åska sådär på natten, mysigt har de varit, när jag vaknade upp idag så sken solen varmt så vanligt fast än de var lite molnigt. Bra att he it är så de skinande som de brukar, jävlar va ont i huvudet jag ha haft, kan vara migrän eller enbart för mkt sol. Idag tänkte jag va me mina polare! Jätte kul att få vara me mina girls nån gång! Är så sällan de händer nu för tiden åå justee!! Jag ha klippt mig å tagi ut löshåret. Såhär vare. När jag hade tagit ut löshåret hade jag exakt lika långt hår som löshåret men sen klippte jag he så nu har ja ganska så kort... Nåväl får väl vänt tills he väx ut igen.

Av Josefin Forslund - 12 juli 2014 13:51

Ojoj va skoj ja ha haft de i piteå! Shoppade 8 trosor+ jacka m.m har ju hunnit bada me Elina å Petra å samtidigt varit me Tim å Pontus å raggat i Piteå, riktigt kul. Vi for me Peab till pitehavsbad men där hände de it så mkt. Innan de åt vi på golden dragons eller va he het och åt 4 små rätter, jätte gott var de! Alla var mätta å belåtna men jävlar va he va dyrt! I slutändan vart he 161 spänn ink ölen å de... Nä ja skoja he vart Cola ist. Helgen har varit jätte bra! Nu ligger jag å solar på altan å inväntar kvällen då vi ska till nattivalen. Hoppas dom bjuder på nå kul! :)

Av Josefin Forslund - 10 juli 2014 21:49

Oj så skönt de va å bada! Å kul hade vi! Mkt varmare i vattnet än vad de va i själva luften. Vi va lite galna, crazy girls må ja säga!

Av Josefin Forslund - 10 juli 2014 17:29

Haha, ful är ja, ja köpt 3 till trosor likadana.. Hehe nu är Elina å Petra här å vi for å fik på nå fik i stan sen gick vi runt å bara kik å shoppa litt, Petra köpt en vin röd blus å Elina toa pappet till sin lägga.. Haha, nu har ja ätit å väntar på att dom ska göra sig ordning så vi kan fara å bada i have, helvetes skönt äre där. Efter de blir de hem till mormor å moffa å chilla tro ja

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards