Alla inlägg under januari 2013

Av Josefin Forslund - 5 januari 2013 18:07

Tjenaaaa! Idag har jag varit me mina nära och kära. alltså Fanny,lina och Tilda. Vi var och kollade på A-lagets match i hockey eller vad man säg. Arvidsjaur vann då iallafall. sen for jag på konsum och köpte mig en munk ;) haha gott vare då sen ringde jag mamma om att hon skulle hämta min jacka på ica. Fick en kappa som var urgrymt snygg tyckte jag! Fick den som födelsedags present av farmor. TACK FARMOR! :D 


När jag kom hem så provade jag jackan och den var perfekt stor för jag. Sen så tog jag lite bilder med min kamera. Den är också grym! Den har 12.2 mega pixles så den tar då bra bilder iallafall.   Nä nu ska jag kila iväg och göra nått vettigt än bara att sitta framför datorn, Hade bra! /josefin     

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards