Alla inlägg under december 2011

Av Josefin Forslund - 24 december 2011 12:48

Hejhojj ! Idag är det julafton och jag bloggar! :D härligt värre oja . Jag har redan öppnat en julklapp och det var ROSA hörlurar som jag alltid velat ha! Jag blev jätte glad över den fina julklappen jag hade fått. Nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att min fina kusin Lisa ska komma. Det har redan kommit lite folk hit som vi ska fira jul med! Det kommer bli jätte kul!



Hälsar er alla en riktig god jul!


Laddar upp ksk senare bilder på alla mina julklappar jag fått :) det kommer säkert bli kul att se schaaoww !   


 

Det är jag som håller brorsan (skrynkel barnet) sött :)

Av Josefin Forslund - 9 december 2011 16:13

Hejjhojj, Idag är det .. FREDAG! o idag blir det att vara med Petra! (: Hon kommer ikvl elr snart . Vi ska vara hemma hos mig och mysa elr ska vi ut o ragga på ;)


Jag har inte så mkt att skriva om .. elr jo, vi har sammandrag imorgon och det kommer bli stört kul ! :D Jag vet inte säkert vilka vi ska möta men ett lag tror jag det var bergnäset. Ni som vill kan ju komma och kolla =)


hihi, snart är det julafton och jag längtar som FAN! jag hoppas jag får en egen dator och sånna här Dj hörlurar i lila,grön elr ROSA! Jag vet säkert att jag kommer få hörlurar föratt mamma kollade på cdon och hon visste inte säkert vilka det var jag ville ha så, jag visade. Sen när jag hade gått därifrån i typ 5 minuter ropade hon igen och frågade om det var en sån här dator jag ville ha , o då såg man bredvid att det stod "hörlurar"-vilken färg såg jag inte men det stod typ "i kassan" elr "köpta saker" haha , jag minns inte riktigt . iaf känner jag på mig att det kommer bli en gode nice JUL.


  Här är en bild sedan jag o mamma julpyntade :)

Av Josefin Forslund - 6 december 2011 15:14

Hejhojj, Nu sitter jag här med Matilda och ska plugga till kemi provet.. Det går inte så bra fast vi ska göra vårat bästa! Efter det tror jag att jag ska fara t UG med petra det kommer bli as kul hoppas jag. AJJA, Nu ska jag fortsätta och plugga sönder ;)


hejsvejjs


  hihi FLUMM som vanligt ;) hehe

Av Josefin Forslund - 4 december 2011 13:49

... Kommer att blogga mer senare just nu har jag ganska mkt att göra så... Jag kommer senare att skriva ännu mer än vad jag har skrivit ! :;)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards