Alla inlägg under mars 2014

Av Josefin Forslund - 30 mars 2014 17:34

Ååååå nej!!! Jag har blivit sjuk.. Har fått typ lunginflammation!!
Har jätte mkt hosta å i lungorna känns de som om de är as mkt slemm som jag it kan hosta upp.. Har oxå fått feber så ligger just nu i sängen å bara tar de lugnt.. Idag åt vi hamburgare å det är ju as gott men ni känn, ja kunde it äta he för jag kände mig så illamående, vet inte vrf men ja kunde bara it äta, hatar verkligen att vara sjuk speciellt när de är med lungorna. Förkyld är jag it så brydd över för när jag är förkyld så får jag en annan röst å he tyck ja är as coolt! Hehe, ni få it tycka jag är konstig för de men så är de bara! Idag har jag bara tagit he lugnt, följde mamma tvärt på Konsum å köpt nå skydd t håre så jag kan platta he utan att jag känn att he gå av, provade he å he verkade jätte bra!:)
Nu ska jag fortsätta med mitt degande å bara ta de lugnt

Av Josefin Forslund - 29 mars 2014 13:20

Åh vikka dagar! Har kört skoter hela dagen igår å halva morgonen idag. Klev upp 07:17 imorse å for ut å körd kring 8.. Vilket före asså, hittade ett grymt hopp som Pontus vart förvånad över, han trodd it att man skull flyga så jävla långt men he gjord man! Sen for vi å fiska, fick tyvärr inget, it ens ett napp men he va likest eftersom jag it ens gillar sån fisk.
Åkte Bob å.. Jävlar va ont i röven man fick, speciellt när Pontus körd som en galning över hoppen så man flög, faceplanta en gång å he kan ja säga att he va it nå skönt! Nu har jag kommit hem, ligger å vilar i sängen å käkar godis, bra avslutning va?
Men ja ska säga att he ä it över, eftermiddag ska jag ut me Tilda å köra, hoppas några andra polare hänger med på de å! Skull ha varit as kul! Ni ska ha en sån kul lördag uppdaterar mer senare! :)

Av Josefin Forslund - 27 mars 2014 20:44

Ikväll for jag ut å power walka typ me Petra. Så himmelskt skönt de är att bara fara ut å gå med någon. Speciellt när de inte är så kallt ute heller. Har varit ut å gått nu alla dagar i veckan så känner mig ganska så hurtig ändå! Imorgon blire inte de för då drar jag till stugan, mysipys gode så, blir att övernatta där å äta gomaten. Mamma har fixat en smörgåstårta som hon gjord klar alldeles nyss. Nu ska ja plugga plugga plugga å sedan äre nog bedtime! :)

Av Josefin Forslund - 27 mars 2014 14:14

Har fått min telefon nu!!!! Jävlar så glad ja är speciellt när jag fick en helt ny! Idag var jag int på skolan för ja ides it, he va så fint väder oxå så he ä nog bäst å stanna hemma då. Imorgon är de fredag! Har musikprov vilket jag inte tro ja kom å klara.. Håller tummarna! Sitter just nu å chillar i solen, hur längesen vare it man kund ba sitta i vanliga kläder ute på altan? Gode så.. Hoppas alla ha haft å kommer att ha en bra dag! Kramisar :)

[Bild]

[Bild]

Av Josefin Forslund - 22 mars 2014 15:55

Orkar verkligen inte blogga just nu eftersom jag inte har nån bra telefon... så jag gör nog en paus tills min riktiga telefon kommer tillbaka från lagning! Hoppas alla ha något annat å läsa tills vidare men ni kan ändå fortsätta att ställa frågor osv, älskar verkligen att få nå frågor, speciellt på bloggen riktigt kul faktiskt! Men hare så gott medans!   

Av Josefin Forslund - 15 mars 2014 23:09

Nu har vi köpt oss en skoter äntligen! Idag har jag varit i stugan å kört å framförallt här hemma oxå! Tilda hängde med där vid 4. Vi hade inte så mkt att göra för he va tävlat stenhårt så he sug ju.. Men de är ändå kul å köra i skogen :) imorgon ska vi oxå ut på isen, delvis grilla å va me vänner. Nu har de ju snöat lite å få se om he kom mer snö inatt hoppas hoppas! Nu säger jag chillipill å ha en trevlig kväll allihopa även ni som har haft en dålig dag :)

LOL

Av Josefin Forslund - 14 mars 2014 20:23

Just nu sitt jag hos Lukas å har spelat css. Petra sitt bredvid å käka godis å bara må gott. Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, men hoppas på nå roligt. Ha en bra kväll alla :)

Av Josefin Forslund - 8 mars 2014 11:31

Vaknade kring 10 idag och hostade som fan, har haft jätte ont i halsen i flera dagar nu, förkyld har jag oxå blivit inte bra just nu innan skolan ska börja...

 De har inte hänt så mkt under denna tid bara att jag har beställt nån tröja å nå byxor från nellys. Å hoppas att jag nu kan ha byxorna för alltid när jag ska beställa byxor från internet så är dom antingen för stora vid knäna eller för små så jag hoppas på nå riktigt bra byxor! Tröjan är jag säker på att jag kan ha för jag har samma storlek på den som på alla tröjer jag köper typ. 

Idag är det jätte fint väder ute, solen skin fast det blåser lite grann men he får va. 

Synd att man inte hade nån skoter då hadd man ju dirr fari ut en sväng! blir väl att höra me Lukas va han hittar på idag eller nå, Nu ska jag klä på mig å fixa mig å försöka he mig ut i fin vädre en sväng   

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards