Alla inlägg under juni 2013

Av Josefin Forslund - 12 juni 2013 21:47

YO YO YO!   



Nu har jag packat och gjort allt redo för resan till Turkiet! Stannar 1 natt i skellefteå men sen kl 9 far resan vidare till Turkiet!

Allt känns helt okej, haha kommer jävlat sola varenda dag så man bli nå brun. efter denna vecka kommer jag börja sommarjobba i 2 veckor med Tilda på flyplatsen. fy och fan va skönt att få in lite pengar så man har råd sen till epan.

efter det kommer också Gothia så då drar man till Göteborg föratt spela fotboll å vara på Liseberg!!

ja.. he är ju bara awesome saker som händer i sommar. De man inte längtar till är ju att 00:orna kommer upp på fridhem, brorsan är ju med där men he ä väl bara att ignonera saken. Nu ska jag ta nå å äta sen blire sängen, Hade bra ja0000!  




Av Josefin Forslund - 6 juni 2013 19:20

Jajamän!

No vann vi matchen idag 2-0! + gjorde jag målen! skön dag som FA-AN!

Dagen har gått fort och solen har varit på topp hela dagen och hopppas jag har fått nå solbränna medans vi spelade.


Nu inväntar jag grillat med pommes! gött. morfar,irene morfar2 och daniel kom å kollade på matchen från Piteå. haha tur det kände att jag behövde lite stöd en sån här härlig dag.

Hoppas det bli sånt här väder imorn så man it behöv långbyxor på skolavslutningen.


Nä, nu ska ja å familjen chilla outside och äta godmatN. ha en bra kväll alla coola!  

Av Josefin Forslund - 5 juni 2013 23:54

Imorn är det skolavslutning, Tänkte ha en prickig vit klänning med vita skor men vi få se om jag tar shorts istället. Kommer bli stört skönt me lov. + så ha man ju epa i sommar så man slipp gå. Jag tycker själv att skolavslutningen inte är såhär jätte stort men det är ju alltid kul att ha på sig nå finare nån gång.

Om 8 dagar drar vi till TURKLAND! alltså turkiet. taggad? Naa, inte sådär jätte mkt men nog kom he å bli kul  

Har köpt en ny bikini också som är TURKOS! haha där var ja rolig. Jag ska till turkiet och jag ha köpt en TURKos bikini, haha fattar ni? nä, så bra var de inte. Jaja, imorn äre match på ip. Vi har inte vunnit på länge så nu jävlar ska ja trycka ner dom å göra mål. he gäll å vara taggad till tusen föratt he ska gå å inge jävla waller. De var de. önska mig lycka till imorn osså hörs vi!


HAAAADE!/josss

Av Josefin Forslund - 3 juni 2013 15:02

Tjenare. längesen sist. Snart är det sommarlov och jag ska fara till TUKRIET! nice som fan.

Idag har de regnat som fan och jag blev utputtad ut i spöregnet av några.

Om 2 timmar har jag match i storfors å hoppas de int ska regna där för då går jag lös.

Ska bli nice med sommarjobb också i sommar så man får in lite cash till epan.

snart har jag Am kortet också så då slipp man gå till alla man ska till!

Nu ska jag ta nå å äta så vi ser ju om ja skriv sen. Haajdå.

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards