Alla inlägg under december 2012

Av Josefin Forslund - 31 december 2012 14:19

Tjenare! Snart blir det att fara ut med skotern med Fanny,Lina och Tilda! ska bli kul! Det blir på sjön eftersom vi inte har nån bra skog här. Ikväll blir det god middag och massor av RAKETER! ska bli AWESOME! :D fick några egna raketer av pappa som jag ska smälla upp ikväll! ;) Finns inte så mkt att skriva nu när man har så mkt att göra. justja! jag har ju varit på gymmet idag och tränat lite med Terese, De behövdes verkligen! och det var kul också  


Nä, nu ska jag börja göra mig ordning inför skoter turen på sjön! HADE! och Gott nytt år!     

Av Josefin Forslund - 25 december 2012 17:21

Tjenare! Igår var det som sakt jul och jag är jätte nöjd över julklapparna som jag fick, bland annat en bas låda och en kamera! super! Maten var också helt okej! Idag har jag bara lyssnat på musik och chillat. Ska snart spela pingis med mitt nya rack! Sen blir det att fara ut å gå ett tag så man får friskluft. Vi firade jul med: farmor,farfar. peter och moster Maria, kusinerna Kevin och Amanda. Ink. Min Familj.


Nu ska jag fortsätta göra mitt och ni ska en fin kväll! // Joss    

Av Josefin Forslund - 10 december 2012 20:02

Tjaja bloggen! Nu har det äntligen mkt snö!!!   Yes! och det måste fortsätta! Snart är det ju dags föratt ta en skotersväng på sjön! Den måste bara lagas eftersom den gick sönder förra året när jag och Adam hoppade sönder den haha minnen. Idag är det måndag och jag såg nyss julkalendern, Den är faktiskt ganska bra tycker jag! Vissa säger att man har blivit för gammal för den men tamefan inte jag! Lirar spel nudå och musik, Gode skön att bara chilla och ta det lugnt, Det är ju jul snart och jag har gjort en julklapp till mamma! haha första gången typ! känner mig stolt! jag har gjort den helt och hållet själv! Ni kan ju checka in min instagram för där lägger jag ut bilder på mig och va jag gör osv. känns gode nice att få blogga igen. Nu ska jag fortsätta me de jag hållde på med, HAJDÅ och HADE!  

Av Josefin Forslund - 10 december 2012 20:02

Tjaja bloggen! Nu har det äntligen mkt snö!!!   Yes! och det måste fortsätta! Snart är det ju dags föratt ta en skotersväng på sjön! Den måste bara lagas eftersom den gick sönder förra året när jag och Adam hoppade sönder den haha minnen. Idag är det måndag och jag såg nyss julkalendern, Den är faktiskt ganska bra tycker jag! Vissa säger att man har blivit för gammal för den men tamefan inte jag! Lirar spel nudå och musik, Gode skön att bara chilla och ta det lugnt, Det är ju jul snart och jag har gjort en julklapp till mamma! haha första gången typ! känner mig stolt! jag har gjort den helt och hållet själv! Ni kan ju checka in min instagram för där lägger jag ut bilder på mig och va jag gör osv. känns gode nice att få blogga igen. Nu ska jag fortsätta me de jag hållde på med, HAJDÅ och HADE!  

Av Josefin Forslund - 9 december 2012 14:23

Är och ser hockey med lina och Tilda.
Just nu leder Arvidsjaur med 4-1!
Senare ikväll blir det att vara med Edwin! Kulkul :)!
Det var ett tags sen jag bloggade men skolan tar typ upp all tid..

Igår var jag med Tilda och några andra, vi var hos Leo och bara flummade! Men det var riktigt roligt och det är ju huvudsaken!
Det hände inte så mycket mer så jag ska nog ta och avrunda här:)

Ha en trevlig söndag så hörs vi!
Pöss!

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards