Alla inlägg under maj 2012

Av Josefin Forslund - 21 maj 2012 21:49

Tjenahalloj! Nu sitt man här och funderar fortfarande på hur jag ska klippa mig imorgon! slutångest och det är inte kul! Alla dom där frisyrerna var ju snygg och ja.. jag vet inte! D: tja.. jag får väll se imorgon vad det blir! Imorrn är det typ kort dag. Slutar 14.20 tror jag och kl 15.30 har jag tid hos frissan! :) Linn ville följa och kolla så då ska hon följe o koll!   Nä, nu vart klockan mycket och jag ska gå och lägga mig fäöratt jag ska orka upp imorgon till skolan hejs   

Av Josefin Forslund - 20 maj 2012 15:09

Tjenare! Idag är det som sakt söndag och vi har våran första serie match i fotboll för den här säsongen! Kommer bli grymt kul och jag är gode taggad! den börjar kl 5 och jag längtar som FAN! Då blir det att skötta ner dom. hehe. Igår fick jag Spotify premium av pappa och det är jag as glad över! En fjärdedel av mitt liv består av musik! I love it love it love IT!


Imorgon börjar skolan om igen.. känner att jag saknar faktiskt skolan, Det är väl säkert föratt jag inte har fått träffa alla mina vänner på länge. Och på skolan får man ju alltid träffa dom iallafalla om inte dom är sjuk   På tisdag ska jag klippa mig halv 4 och det är jag också glad över! Är så less min frisyr och det går typ inte göra något med den. antingen ha utsläppt elr i hästsvans... Inte kul. jag vill ha lite annolunda. att jag kan ha olika varje dag typ.

Jag har bestämt mig föratt klippa upp det men jag har slutångest! lägger ut några bilder som jag inte vet vilken jag ska klippa mig som! ni kan ju kommentera vilken frisyr som var snyggast! :)


     


 



Av Josefin Forslund - 8 maj 2012 15:39

Tjenare! jag kom på att jag inte har nån träning idag föratt det är tisdag. haha..FAIL! men imorgon då jävlar! då blire ut o spring! 

Av Josefin Forslund - 8 maj 2012 13:19

 

LULEÅ!<3


Tjena, for inte till skolan idag för att jag hade ont i magen.. + att jag måste plugga till provet imorgon. Det handlar om Regler & lagar. Kommer bli tufft och jag måste ha bra betyg! på torsdag har vi läxförhör med Linda.. Hon ger oss alltid läxa! inte kul.. och då ska man veta om fotosyntesen.. Seriöst. jag hatar verkligen läxa och prov för då måste man plugga på fritiden och man har inte mkt tid om man tränar och så... ikväll är det fotbolls träning och jag ska höra med mamma om jag får fara fast jag har vart hemma från skolan. hoppas det. Jag är gode taggad föratt springa med boll!  

Igår var jag och åkte, rullskridskor? heter så elr? jaja men jag åkte såna iallafall och det var kul! det tar ju på bena. efter jag hade varit ut och åkt så kände jag hur bena var avdomnade. (stavning)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards