Alla inlägg under april 2014

Av Josefin Forslund - 30 april 2014 16:30

Åh så skönt me långhelg! Ska fara till Piteå imorgon å shoppa loss! Blir att sova hos mormor å moffa å käka grillat tro jag på kvällen. Blir mys! Idag är de ju å Valborg eller? Haha jag ha ingen aning å jag bryr mig it ett skit för ja tyck he ä löjligt med nå majbrasa, snart ska ja ta nå å käka, mamma hadd tänkt nå big korvar å vettefan va hon menar med de så he bli nå stort å se va he är! Mina högtalare var ju sönder där ett tag så jag kund it lyssna på nå musik men igår eller i förrgår minns it när he va så lagade jag dom å vart hur glad som helst! He gå it lyssna på musik om man it ha nå bas å så äre fan, om man it lyssna i hörlurar då, hoppas alla får en trevlig långhelg me massa av roliga händelser! Kram på er!:)

Av Josefin Forslund - 28 april 2014 16:36

Nu har jag då bestämt mig att jag ska prov träna me 99/00r i fotboll! Ikväll kl halv 7 börjar då det å då får man ju se hur det går! Idag har jag varit sådär halverat trött, har typ it orkat någoting å sen fick jag rest på ögat reflexer å ögat i biologi.. Fuck säg ja bara... Jag orkar fan it nå mer rester.. Jävla skola blir så jävla arg att man jävlat brinn av! Så hemskt! Måste verkligen tänka på annat annars blir man ju piss out, nog om de på onsdag för vi kortlov,, känns bra! Behöver verkligen lov dagar känn ja, nu ska jag samla mig inför fotbollsträning, hörs senare!

Av Josefin Forslund - 27 april 2014 00:36

Såvitt jag vet så har de varit en toppendag för mig! Först var jag hos Linus sen for jag hem åt å for ut igen å umgicks med Jesper å Jesper, vi köpt nå godis å for till Jesper r å lyssnade på musik å spelade css, jag ägde som vanligt ;) kl 10 typ for jag hem och spelade lite pingis å chillade me familjen + bekanta, därefter alltså nu, sitter jag hos Max å Liam genom barnvakt. Ganska chill ändå när dom ändå bara sover å vi sitt å käkar gottigott and watching some TV. Mysigt jamen något! Love lördagar säg ja bara, Pontus ligg å halvsov typ medans jag är pigg så han är it så social genom de talande eller va man säg jaja mer hadd ja då it nå å skriva om så godnatt till dom som ligg å hands up! För dom som partajar!

Av Josefin Forslund - 25 april 2014 21:37

Har haft en jätte rolig fredag! Först var jag å badade med Petra,Jesper å Jesper! De va faktiskt kul även fast de inte finns så mycket att gö på badhuset, sen vid 6 halv 7 for jag å åt på frasses, he vart chicken stickes, älskar verkligen frasses chicken sticks typ de goaste där iaf, sen for jag hem ett tag å hängde upp badkläderna haha, grym jag är som gjord he själv utan mammas hjälp ;) jag å Jesper for sedan till Konsum å mötte Jesper k som köpt sä nå godis vilket jag å Jesper gjord å såklart, vi skulle egentligen fara å se Spider-Man 2 eller "the Amazing Spider-Man 2" men jag tyck he ä så tråkigt å sitta där å ba kolla på en stor skärm.. Därför bestämde jag mig för att fara till Linus medans dom 2 ser film, sen ska ja va me dom igen förhoppningsvis! Ha en grym kväll allehopen :)

Av Josefin Forslund - 23 april 2014 17:41

Nu är de såhär att jag har en fråga... Kan man sola genom ett fönster? För just nu sitt ja då i min fåtölj inne på mitt rum å typ "solar" genom fönstret funkar de? Eller känns de bara så? Haha jag får väl se resultaten om he bli nå då, hehe, gode hett iaf :) skolan har nu börjat å jag är trött som vanligt jag for då hem från skolan idag sista lektionen för ja kände på mig att he ä ingen ide å va där om man bara ska dryga mot cissan som jobba där.. Jobbigt äre då! Imorn har vi prov så jag måst ta å samla mig nu inför plugge så ja få upp energin vilket jag inte har nu å hjärnan är kaputt! Om ni vet va ja mena, om jag nu sitt framför solen ett tag tror jag nog att ja får en kick å kan gå 2 steg till pluggpapprena som ligger bakom mig... Tungt men så äre , uppdatering senare kram sålänge! :)

Av Josefin Forslund - 21 april 2014 10:57

Alltså kan man ha en fulare hund? Skulle inte tro de, typ helt drogad, iaf idag är de as fint väder så jag ska nog he mig ut snart å gå i solen, just nu sitt ja å är frukost, å ha varit ut tvärt å tvätta bilen så den vart ren å fin! Påsken har väl varit sisådär, inte som den brukar men den gick å kämpa sig igenom! Jag hoppas då att alla ha haft de trevligt i påsk å äti mycket godis för he kan ju it bara ha vari jag som ha tryckt i mig mycket godis, haha skriver senare, kram!

Av Josefin Forslund - 17 april 2014 11:37

Bilder från när vi körd skoter igår :)

Lol

Av Josefin Forslund - 12 april 2014 12:42

Alltså jag suger verkligen på att blogga sähär dags.. Speciellt från datorn, haha iaf har fått ett stort blåmärke på armen fast he gör då it ont som tur, har varit hos Linus idag å typ chillat sen nu kom ja hem å ska he i mig nå makaroner å korv, mums säger ja bara! Thumps up for food! Efter jag har ätit ska jag typ sova en stund så jag orkar med hela eftermiddagen å kvällen, de känns så skönt att kunna va vaken på nätterna, iaf till 1 halv 2, tänkte beställa nå kläder å men jag vet it om ja ides göra he idag, kändes typ jobbigt särskilt när man har kollat igenom typ alla svenska sidor å it ha hittat nå speciellt fint, inte alls bra.. Jag brukar alltid köp mig nå från h&m men dom har typ bara fula kläder som du säljer iaf de senaste så kallade "modet"... Blir typ sur för he ä den enda sidan jag har råd me haha.. Väntar in mamma så jag kan hjälpa henne med maten så chilleling sålänge! :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards