Alla inlägg den 5 april 2014

Av Josefin Forslund - 5 april 2014 15:58

Har haft de jätte kul! Igår å idag! Var med Tilda Elina Å Petra å vi har kört skoter, badat, kört bil å gjort massa andra saker! Igår var vi me Kim Isa å Ville å vi körd på isbanan me dom snacka om kul! Senare badade vi i några timmar å skrämde upp varandra för vi snackade typ spökhistorier å he va gode så läskigt! Kl halv 1 typ klev vi upp å såg skräckis däremot gjord it ja de för jag orkade it så jag gick in i ekonas vardagsrum å somna där i nån timme. När jag kom upp på övervåningen hade isa Kim å ville fari och Elina å Tilda had somna, Petra var vaken så vi var vaken till typ halv 4... Fyfan så trött jag är idag.. Haha, nu har jag kommit hem å fått vila, ikväll vet ja inte vad som händer... Hoppas de blir nå riktigt skoj iallafall! Ha en bra lördag allehopen! :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards