Alla inlägg den 7 april 2014

Sry

Av Josefin Forslund - 7 april 2014 18:09

Alltså helvetes dåligt uppdatering men har så mkt jag ha gjort i helgen.. Som sagt, idag gjorde jag språkhistoria Prove å he va gode så lätt tyckte jag iaf! Har varit en seg måndag men jag körd ba igenom den å nu så är kl ca 6, ska ut å gå me hunden snart. Skönt med friskluft å musik i hörlurar, just lovin it! Jag hade ju sagt att jag skull lägga upp en bild hur håre blev så here we go, vart it så stor skillnad men jag vart då nöjd iaf :) igår såg jag bio i 3D gick väl sisådär, den var ju inte sådär jätte bra, såg Captain America haha, jag få he till Capten Morgan men han het iaf Captain America.. Tyvärr har jag it sett 1:an så he va ju sisådär, hade tänkt se the Amazing spider man 2 på bio oxå men he bli it den här helgen, nu ska jag he mig ut innan jag it orka, kram på er!:)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards