Alla inlägg den 3 april 2014

Av Josefin Forslund - 3 april 2014 11:08

  Idag har jag stannat hemma från skolan för jag var så trött och helt jävla slut, Idag ska jag packa inför Pjesker, ska dra till Elina o vara me henne där å bara hare gott! kommer bli asskoj! Längtar så mkt tills klockan slår 3... är super taggad på att klippa mig var typ ett halvårsen jag klippte mig sist så ska bli kul å se hur jag blir... om inte jag blir nöjd så växer de ju alltid ut senare! Ska lägga ut senare för å efterbild på hur de blir. Vad hade jag tänkt göra tillsdess då? jo, packa har jag ju redan sagt men jag tror jag också ska ut å fixa saker me mamma och hjälpa henne sen blir de nog å se en film och bara tare lugnt... ååh, jag kan it beskriva känslan jag har nu, är gode pirrigt! blir jätte nervös över håre... tänk om he bli asfult så jag it våga gå ut... haha nä där överdrev jag lite men ändå.. man vill ju att he ska bli snyrre! ska uppdarera mera senare hare gött tillsdess!   


Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards