Alla inlägg den 6 mars 2014

Av Josefin Forslund - 6 mars 2014 18:03

Nu finally har jag lämnat in min telefon för att lagas å hoppas på en helt ny. Kan bara nås på sms eller facebook numera, dagens unga människor brukar oftast använda snapchat för att nå varanda men tyvärr så kan jag inte de :( 

Idag har jag chillat å hängt med mamma, var ganska så skönt oxå. 

Ikväll ska jag vara med Lukas undra va vi ska hitta på, blir nog att spela å bara chilla, de finns inte så mkt att göra på vintern om man inte har något fordons som rullar på. haha, nämen he är typ så.

Nu ska jag byta om till några fräshare kläder å bege mig till lukas, hoppas alla har haft en bra dag   

Av Josefin Forslund - 6 mars 2014 01:01

Idag hade jag en toppen dag! Först var jag me Petra Lukas å Markus. Sen for jag hem tog mig nå å äta sen får ja å Petra till pb, första gången i år jao! Så kul de var, önskar bara att de var mer som åkte, skulle va mkt roligare med mer folk på backen! Vi var iaf där i 2,5 timmar ungefär sen for vi hem bytte om å drog till Lukas igen! Där åt vi godis å såg en skräckfilm som både jag å Lukas hadd sett förut. Evil dead hette då den. Petra å Markus var typ rädda, haha... Jag å Lukas flumma ju jamenanting typ halva filmen, haha ids it berätta här var de va men de var iaf roligt :) nu ska ja sätta mig å se nån film sen ska ja jag nog he mig i säng! :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards