Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Josefin Forslund - 3 januari 2014 22:44

Har haft en toppen fredag! Först for jag,Fanny,Lina å Tilda på hans på hörnet å fikade! Köpte en jätte god kladdkaka me grädde, mumma! Sen for vi å kollade kläder, köpte en tröja för 100:- på mimmis, den va gode snygg! På ikvällen for vi ut me skotern, vi hade med oss korv, marshmallows, kakor å cheeseballz! + dricka förstås! Vi fick inte upp elden i början riktigt så då fick ja fara me skotern å hämta farsan så han fick hjälpa oss, haha eldkungarna nummer 1! Hehe nä men efter tag kände vi oss sugen på att tolka så då for vi runt på isen å körde, jävlar så kul he va! Fast ja fick alltid sitta fram på madrassen så ja fick all snö på mig, därettag hadd ja så mkt snö i ansiktet att ja it såg nå, he va ganska läskigt å roligt! Nu har ja duschat å ligger bara i soffan å softar, gode härligt, de måste göras om fler gånger tycker då jag! Haha :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards