Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Josefin Forslund - 9 januari 2014 18:05

Åh vad jag är trött! Torsdagar är dom mest jobbigaste dagarna av alla skoldagar. Många no lektioner å so lektioner. Hatar verkligen det, nu har jag då fått i mig mat, var as hungrig sen ja kom hem idag, gjorde en pinsam sak idag på en musiklektion. jag hade 15 kr själv å skull höra om nån hade 3 kr för jag hade tänkt köpa en chokladkaka, jag var gode säker på att en sån kostade 18 kr så ja fick 3 kronor av Tilda, när jag å Tilda skull köpa den eller... Ja, jag då så stod de 18.50 kr på kassan, ja tänkte bara fan, å innan jag visste ordet av de hade Tilda sprungit å gömt sig bakom folket å jag stod där som ett frågetecken, å kassörskan kunde it bjuda på en krona heller, he va gode töntigt av henne tyckte jag. Men som tur var sprang jag tillbaka till skolan och fick 1 krona av Elina så jag fick ändå min chokladkaka. Men he va iaf gode pinsamt... Fattar inte varför jag skriver ut de här... Haha! Tilda såg allt att jag stod där å pratade me henne, he såg säkert as fult ut. Haha, nä nu ska jag se film sen ska ja börja göra mig ordning inför sängen, ett tips till er, ha alltid me er mer pengar än va he prick kosta ;)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards