Alla inlägg under juli 2012

Av Josefin Forslund - 21 juli 2012 22:12

Läs rubriken igen...




JAG HAR HITTAT MIN DC KEPS! Så jävulskt kul! Jag minns så väl när jag köpte den, jag tyckte det va så coolt och snyggt att ha en keps så jag köpte en på en marknad med karuseller i Arvidsjaur, Den gången var jag med Petra också så hon köpte en likadan! ?? :) kom just hem från Piteå . Har varit på Släkträff dära å ha haft de gött, vi åt grillad me pommes ! Mums..:). Lägger ut en bild på mig å kepsen så får ni se hur sen ser ut!:) ni få ha en azuuume fredag kväll !

Av Josefin Forslund - 21 juli 2012 01:48

Kom hem sent idag å mamma trodde jag hade druckit för jag mumlade i telefonen å jag gör det när jag är trött sen då fråga hon massor om jag hade rökt å allt och jag bah: nej, antagligen inte sköt ditt eget bla bla bla ! Men iallafall har haft det endå kul men Jesper,Leo ,Petra å Markus! Vi var på ett ställe som var as roligt ! Tyvärr så kan jag inte säga vad det var men kanske senare när jag får veta om vi får vara där eller inte, dom har inte frågat om man får vara där men jag tror man får vara där endå :) men nu ska jag lyssna på lite musik sen blir det sängen Godnatt allt folk! Lägger också ut en bild på jag å Leo ! :D

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards