Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Josefin Forslund - 6 februari 2014 12:14

Idag är de min nyttiga dag eller ja, va ska man säga? Efter skolan ska jag hem fixa några saker å sen he mig ut å gå/ springa hade jag tänkt, kommer bli sjukt skönt att få röra på sig än att sitta i sängen å kolla på serier hela kvällarna. Just nu har vi lunch på skolan fast de va ingen god mat så ja skippa den idag. Har nämligen varit jätte trött hela dagen idag ända sen morgonen. Ikväll ska jag lägga mig tidigare än halv 12, he bli för tok försent för jag annars. Tänkte oxå höra me mamma om hon kan fixa tid hos frissan, har inte varit där på ett tag å mina toppar mår inte sådär jätte bra så det är typ ett måste att jag måst klippa mig. Skriver senare :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards