Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Josefin Forslund - 13 februari 2014 18:25

Så jävla tur jag har.. Först ramla jag av stolen på bilden å bröt röven typ sen så sprack min telefon, jippi! Så jävla kul, iPhone håll ju ingenting bara å köp en ny till sommarn eller nå å he ä ju länge kvar så jag få gå runt me sprucken telefon.. Så kan de gå, ikväll tänkte jag ta en prommis me hunden igen men först måst mitt hår torka vilket kan ta flera timmar typ... Tyvärr så har jag ingen hårfön annars skull ja ha varit ute å gått för längesen me pyscha. Imorgon är de älskade fredag! Å ja hoppas det blir en bra fredag eftersom de är alla hjärtans dag. Nu ska ja försöka torka mitt hår å hoppas alla har haft en bra dag utan några stora problem :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards