Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Josefin Forslund - 17 februari 2014 10:50

Åh, skit natt, fick inge sömn så for inte på skolan på morgon. Däremot ska ja äta lunch hemma sen ska ja dra till skolan å göra ett nationellt prov i matte. Usch säger jag bara. Kl 2 drar jag till Arjeplog med några till, vi håller på med ett projekt som verkar jätteskoj! Får rensa tankarna där borta å tänka på annat efter allt som har hänt. Är inte sådär jätte trött idag så det känns inte jobbigt att vara uppe. Tänkte göra kebab kött å ris me curry sås, mumma! Älskar bara kebabkött he passar typ till allt. Jaja, ha en trevlig måndag alla :) (om jag ha stavat fel nånstans i texterna så äre att jag skriver från telefonen å orkar inte gå tillbaka å rätta )

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards