Alla inlägg under februari 2012

Av Josefin Forslund - 6 februari 2012 17:38

Kärlek kan tyckas på många sätt 


för några en börda, för några så lätt. 


Kärleken är inte alltid sann 


varken för kvinna eller man. 


För vissa tar den slut, 


för andra håller den livet ut. 


För vissa kan kärleken tyckas långt bort, 


för andra nalkas den inom kort. 


Kärleken långt där inom oss bor, 


ja kärleken, den är verkligen stor!



jag vet inte vad jag ska tro. just nu är det slutånges! för mig är kärleken svår..


Av Josefin Forslund - 6 februari 2012 12:30

Tjaa BloggN! Idag är jag hemma från skolan föratt jag fick typ ingen sömn idag, vaknade kl 1,2,4 på natten och kunde knappt sova .. obehagligt.. + att jag drömde om att jag var i en pyramid och skulle hämta skatter me Allan,Petra,Fanny o Agnes. Det var jätte konstigt, + att det var fällor överallt så man kunde nästan inte ta sig ut ur pyramiden.

skumt som F** . iaf nu sitter jag här och undrar vad jag ska hitta på? Det finns inte så mkt att göra när man är "sjuk" elr vad man ska säga. 


ajja ha det gött alla där ute! 


   

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards