Alla inlägg den 22 april 2012

Av Josefin Forslund - 22 april 2012 15:55

Hejj, nu vare ett tag sen jag blogga och nu är det dags igen. Idag har jag inte gjort så mkt. Blir att inte ha nå smink idag föratt det kommer inte hända så mkt idag. Plugga,Musik sen träna.   


haha söt utan nå smink.. elr? :p 


Jag längtar faktiskt efter att träna. känns skönt att få fara ut och springa. Hoppas det blir en träning när man spelar boll och inte en när man springer .. hehe jag är typ för lat  ... ajja. det var väll det då. Helgen har varit iallafall lite nice förutom att det var nårra som var lite dum i huvve.. men men... helgar kan ju inte alltid vara bäst! Igår var jag hos Lina och bastade det var kul. Man fick ju chips,Dricka och musik. Gött! :D


Nu ska jag fortsätta att plugga innan träningen HAJDÅ. 

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards