Alla inlägg den 20 september 2012

Av Josefin Forslund - 20 september 2012 21:30

Tjena! Ååh! Jag hittade precis en av mina favvosar! Har alltid velat veta vad den här låten heter och nu vet jag! Den väcker så jävulskt många minnen! Sjukt kul för mig!:D + att jag visste inte att det var black eyed peas som sjöng den. I veckan har det varit skolfoto, och jag ids inte bry mig om jag blev ful eller inte, it's just a photo. Så ja... Men man får ju hoppas på det bästa!:)
Nä, nu ska jag se CSI !! Det är as bra! Haaddeee göött! ;D

Av Josefin Forslund - 20 september 2012 21:30

Tjena! Ååh! Jag hittade precis en av mina favvosar! Har alltid velat veta vad den här låten heter och nu vet jag! Den väcker så jävulskt många minnen! Sjukt kul för mig!:D + att jag visste inte att det var black eyed peas som sjöng den. I veckan har det varit skolfoto, och jag ids inte bry mig om jag blev ful eller inte, it's just a photo. Så ja... Men man får ju hoppas på det bästa!:)
Nä, nu ska jag se CSI !! Det är as bra! Haaddeee göött! ;D

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards