Alla inlägg den 14 maj 2014

Av Josefin Forslund - 14 maj 2014 22:12

Hejhopp! Idag har det varit en bra dag även fast det inte har gått så fort, fick åk på Petras rygg fram å tillbaka ganska chill, efter de for ja hem å åt nå å såg ghost whisperer ett avsnitt, hann it se hela för då kom Petra, jag å Petra for ut å cykla för vi skull plugga så vi for först till korre för å köp nå gott till pluggandet sen till "gungan" som ligg vid ringelskolan, det var ganska så mysigt faktiskt å ja kund ganska mycket av de Petra förhörde mig på. Vi cyklade sedan hem till Petra å ja fick prova hennes klänning som hon ska ha på examen, grymt snygg säg ja bara! Å vi pluggade lite där å lyssna på musik, halv 10 for vi ut igen å skull köp den nya chokladen, den va jävulskt god! Synd att he va så kallt ute för vi fick vara lite gangster å sitta på busstation å käka den, fast... He va it så vidare.. Linus, Emil liden å matte kom å åt typ upp den så vi fick bara en bit var.. Jaja bättre de än inget! De va iaf en rolig kväll fast vi pluggade :) btw! Köpte mig en ny wounder bauw till mitt rum också hehe...

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards