Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Josefin Forslund - 17 augusti 2014 13:51

Har umgåtts me mycket folk i helgen å trevligt har de varit, vi har nämligen grillat å jag och Jesper får till Stalo å spelade lite biljard å pil, de var verkligen trevligt. Idag är de söndag å imorn börjar helvetet. Usch.. Hur ska de gå är frågan, speciellt för ja som it ens är smart.. Jaja, idag vet ja faktiskt it va ja ska gö.. Klockan är snart 2 så man måst ju hinna gö nå, kanske drar ut å gå eller nå sånt för att bara röra på sig å äntligen har de börja bli kallt ute! Älskar hösten! Då kan man börja ha sjal å mössa, jacka å vantar på sä, mysigt jamen nanting äre :) jag har ju börjat plugga på am korte igen för man gå miste om så mkt om man it skaffa he, få se om ja klara he den här gången annars vet ja it va ja gö. Hoppas alla får en bra start på skolan :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards