Alla inlägg den 14 juni 2014

Av Josefin Forslund - 14 juni 2014 15:26

Är jätte nyfiken vad ni tycker om min blogg, om jag skriver bra om ni har några bra frågor? vill jätte görna veta de isf så jag kan bättre mig. och jag svarar helt ärligt på alla! ;)


Idag har jag varit me Elina från pjekser, var det igår också, vi var på picknick å he va ett helvete, de är nämligen så att jag har en fiddy och den får man ju bara köra ensam på utan nån på. men nu var det så attt ja sket i den regeln å hadd elina där bak + en as tung väska som släpades efter. när vi körd så for den jäveln in i hjulet, snacka om pinsamt å just innan de var det några ungar så hoppade studsmatta som ropade hejhej! före fiddyn dog å väskan for in i hjulet... he va då rena fanskapet. fiddyn dog flera gånger när jag hadd in kopplingen å i ettan... Dålig kines kvalla säg ja bara. sen så körd vi förbi flygbryggan till ett ställe som verkade as bra men efter tag kom ju alla dom där knorten som bombarderade oss. så vi for å den här gången for jag själv och skulle lämna väskan för he skull bli alldeles för tungt att ha både elina å väskan på fiddyn. så ja for hem träffade pontus som var i argen för att jag hade fari me fiddyn. så han tog fiddyn så jag fick it köra nå mer så då var jag tvungen å ta cykel jäveln som bara gå på 3:an... så jag var tvungen att cykla på 3:an växel upp för alla backar till elina å skjutsa hem henne på den + hadd jag it nå mkt luft i däcket så he som punka när elina satt sä... fick värsta tränings passet där, sen var det stressigt för att jesper k skull hem t jag också... tur som var vart he bra tillslut. min korta version hur jobbigt he va igår, he kanske it låt så jobbigt men he kan ja lova er att he va he!

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards