Alla inlägg den 20 juni 2014

Av Josefin Forslund - 20 juni 2014 14:40

Ja, nu har jag varit å firat farfar 70 år i byske. Det blev lite fiske å god mat till de, dagen därpå for vi till Skellefteå där jag inhandlade some new stuff.
3 smycken + skal ur&pen
Blommig tröja - BikBok
2 t-shirts - Cubus
Shorts & tröja - stadium

Handlade de flesta skit billigt, tänkte köpa en plattång oxå men he vart it. Fick även övningsköra vägen hem intill Arvidsjaur. Nu är det ju Midsommar oxå, känns knappt. Kul ens att va ute om he snöa å regna.. It bli he nån grodans runt stången it... Känns ju piss.. Jaja man få göra de bästa av de man har! Nu ska jag chilla tare lugnt å försöka hitta nå byxor som jag kan ha.. Alla är typ i tvätten å ja vill it ha mjukisbyxor till snygg tröjan ja köpt ;) ha en trevlig midsommar allihop :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards