Alla inlägg den 21 september 2014

Av Josefin Forslund - 21 september 2014 10:51

Igår blev det middag på 3 kronor, åt en kebabrulle som var smaskig som fan, vi hade jätte trevligt och snackade lite tjejsnack osv... Blev inte så lång dit men den lilla stunden var kul! Efter jag hade ätit for jag till Linus och umgicks me han och bara myste på ända tills Dennis ringde & då for vi och raggade me han ett tag, galet var de.. haha nää he vare it, Vi var typ ute i en halv timma sen for vi hem & spelade. Tänkte faktiskt ha en FRÅGESTUND, så ja hoppas verkligen att ni har orken till att fråga en fråga, den behöver ju inte vara så avancerad eller så vill bara veta vad ni tycker om min nya outfit på bloggen. Säger man så?? outfit? jaja så blir jag jätte glad! är ju så tråkigt & blogga när man inte får några roliga frågor och så.. Imorgon har jag skolfoto! jippi!!! eller så inte.. men he kan väl it va så farligt hahah elr jo, om man blir ful eller ser drogad ut. Det värsta är att jag har det på morgon så för min del kommer det att bli ett drogkort    


Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards