Alla inlägg den 23 september 2014

Av Josefin Forslund - 23 september 2014 18:46

Fick en jävulskt lång uppgift idag på skolan! redan klar... direkt jag komme hem satt jag mig och började skriva på word 3/4 sidor. Bättre göra bort det nu än att vänta tills sista dagen he ska in. Det ska in måndag nästa vecka så de är gode chill. Har nyss duschat och använde nån slaga colour oil sak som ska va i håre efter man ha duschat, känner redan resultat! mjukt och inte lika hårt och stubbigt som jag brukar känna he.. hehe.. Ikväll ska jag se PH! haha att samir är med IGEN! chill att både samir och christian är med.. jag höll att skratta ihjäl mig i ett av avsnitten när christan typ bah: men vänta... VAAA?! kanske inte låter roligt men he såg och lät kul. Har kollat på epor ett tag nu men ingen verkar vara billig och bra, jag har sagt en gång att jag klarade am kortet men förlåt, de har jag inte, inte hela iallafall så ska skriva he om jag köp en epa.. vi ser ju, pappa säger då om då klarar de så kan vi fixa ett fordon som du ska köra, men jag har ju egna pengar så ska köpa en först SEN skriva upp OM jag nu hittar någon billig jävel.. Sen till vintern är de ju förfan viktigt att man tar sig till skolan utan att ha frysit ihjäl påväg dit. jaja nu ska jag lyssna på musik, packa senare om nån timme sen fara till linus, han bor ju så nära skolan så då orkar jag gå till skolan! hehe.. vadå L A T

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards