Alla inlägg den 3 november 2011

Av Josefin Forslund - 3 november 2011 20:38

tjenare igen!


För ca en timme sen kom jag hem från en super rolig träning, + när jag kom hem åt vi en jumbo L som jag,Mamma,Pappa åt av. Det blev ganska mkt över... hehe :)

Nu sitter jag här och tänker efter vad som hände på gielas , o de var en jätte pinsam grej som jag inte vågar berätta , hehe :) Checka in Fannys blogg. Jag måste bara säga att den är super bra och intressant :)


Ajja, nu ska jag hitta på ngt roligt att gå hejjs, GodKVÄLL ! :D

Av Josefin Forslund - 3 november 2011 11:25

Tjeniss ! nu var det fan ett tag sen jag skrev. Jag får ju sinne , haha iaf, Idag har Fanny sovit över hos mej och Vi sitter nu i min säng och lyssnar på musik. + Att vi skriver ner låtar som vi ska ha på festen som är på ug på lördag!

Det kommer bli jätte kul :)

På lördag som sakt ska jag på festen me Fanny.  Vi kommer shaka loss som F A N ! HAHA nu ska fixa mig innan jag o Fanny ska ut o va me Fanny :)


Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards