Alla inlägg den 19 november 2011

Av Josefin Forslund - 19 november 2011 14:29

Hejsvejs, Nu har jag precis sett klart filmen " Mean Girls " Och den är as bra. Nu sitter jag i sängen och funderar på vilken film jag ska se nu. Ikväll ska jag sova över hos fanny och vi ska hade mysmys :) Hennes föräldrar ska bort på fest så jag o hon får typ FF om jag förstod det rätt. Igår hittade jag några gamla högtalare som jag kan ha till mobilen. Jag har dunkat musik nästan hela dagen igår , Det var riktigt häftigt ! :)


Idag ska jag äta smörgåstårta föratt världens bästa Pappa fyller år ! :) + att Farmor kommer på besök o ska äta o hadde gött . Blir att skriva en "önskelista" till Farmor så hon kan köpa julklappar , hihi. De första jag vill ha det är en dator. Det har jag alltid velat ha men har aldrig fått så jag hoppas jag får en iår   


Hajjdå mä er

 

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards