Alla inlägg den 26 november 2011

Av Josefin Forslund - 26 november 2011 18:37

Closer - Ne-Yo

Det e bara så - Fonky Fresh (stavning)

Jag älskar dig - Busshunter (stavning)

Forever - Chris Brown

I can only imagine - David Guetta

I wanna go - britney spears

Good Feeling - Flo rida

Where do we go for here - Chris Brown feat PitBull


Några låtar jag tycker ä bra !   

 Flumm. ;)



Av Josefin Forslund - 26 november 2011 16:06

HHAHA, Tjena, Idag är det lördag och jag har sovit typ hela dan. Det var verkligen härligt föratt jag ha typ inte orkat skolan ..  jag och Lisa somnade typ på historia lektionerna. Idag har jag också varit ute en sväng och spelar utebandy med brorsan,tobbe o tomas/thomas. Det var nå fel föratt jag fick inte in bollen i målet så jag fick sinne och veva bollen rakt på Pontus. HAHA, Det blåste och var halkigt som FAAEN så man typ ramla o bröt beena .


AA, Det blir väl film elr nå ikvl me Famliljen elr nå .


HA EN ROLIG LÖRDAGS KVÄLL ! :D


 

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards