Alla inlägg under september 2014

Av Josefin Forslund - 20 september 2014 10:14

Mumma!!!

Av Josefin Forslund - 19 september 2014 09:40

Tänkte ju fara på skolan idag men min hals är helt fucked up... Slemm å ingen röst kommer fram när jag ska försöka prata. Ska nog vila ut mig i helgen å bara ta de lugnt så jag blir
Fullständigt frisk! Idag fyller min polare Tilda år! Grattis finaste du! Hoppas hon får en toppen dag och då menar jag även fast hon går skola. Hehe 16 år är väl inte så dumt.
Va mer finns å skriva en sådan fredag? Ja ska säga att mina fredagar spenderar jag mest på att sova eller ta de lugnt å se film så de blir nog troligtvis något i den stilen. Och halsa i min medicin... Trevlig helg alla fina skriver mer senare!

Av Josefin Forslund - 18 september 2014 22:30

Haha.. Kollade på massa av citat på internet å den här ovanför var den bästa jag hitta ?? Många brukar ju skriva såna här texter t ex "love me or hate me im always gonna shine" typ, fattar inte varför? Äre nå budskap dom vill ha fram att man mår dåligt eller att man är hur pigg som helst? Va tyck ni? Eller äre bara för att he ska låta bra framför en selfie som man har tagit. Ibland brukar jag gilla bilderna bara för att de är ett bra citat, å då ska he va roligt inget annat, nåväl fredag imorn å känn mig redan trött ska skriva lite på telefon innan jag lägg mig å sov, varför kan man it bara börja 9 varje dag.. 8 är rent för tidigt, he är vansinnigt!!!! Ojojoj, ska nog prova ha skjorta imorgon om inte jag använder nå klädplagg som ja it ha haft på länge haha.. Vilket är skjorta också men ni förstår säkert va ja menar, de är ju förstora fredag å ja gillar att göra mig liiiite finare än dom andra vardagarna. Godnatt på er där ute :)

Av Josefin Forslund - 18 september 2014 12:29

Har haft de jätte trevligt som senaste veckorna å helgerna, förra helgen umgicks ja me flera å vi roade oss å höll på, har tillochmed orkat gå till skolan förutom den sista tiden när det har hänt något med min hals.. Haha de låter sjukt kul när man pratar, he låt it ens som mig därför bestämde jag mig för att stanna hemma idag. Imorse var de frost på bilden och i gräset! Känn att he inte ä länge kvar tills he bli kallt på dagen, älskar verkligen denna årstid! Fick jätte bra resultat på provet igår oxå, tror att jag hade bäst i klassen, wiihooo he löna sig att plugga även fast he ä piss. Moffa fyller också år! Grattis till honom! Tror nog att jag ska till Piteå nästa helg och besöka mormor å moffa. Nu ska ja ta en tupplur så kanske de går över med huvudvärken samt att ja slipper tänka på halsen!

Av Josefin Forslund - 2 september 2014 21:17

Dom 5 senaste dagarna har ja mekat i bilen å gått skola + haft test prov men de va it så svårt, fuskade faktiskt lite.. Hehe ;) nu sitter jag hemma i soffan, nyss plattat håre å packat inför idrotten imorgon, väntar också på PH men vettefan om ja orkar se de... He bli ajabaja för ja om ja ä uppe för länge för inihelvetes trött bli ja då. Medans mamma var hos Jeanette så valde ja it lite kläder som mamma ska beställa. Yeah yeah säg ja bara

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards