Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Josefin Forslund - 5 januari 2012 15:47

Hejhej! Gud vad längesen det var sen jag skrev, jag tror det var i julas nån dag .. ajja iaf, Som ni ser så har jag skaffar mig en ny header ! jag hoppas den blev bra. själv blev jag ganska nöjd med den   Om ni har tid kan ju kommentera om den blev bra eller inte :)! Idag har jag varit bara varit hemma, igår var jag med Fanny,Stina o agnes, det var toppenkul! vi tog Fannys spark så det skulle gå fortare men det blev det förstås inte, HAHA, Det blev mest skojj och "rammel" i snödrivorna hihi. Imorgon blir det kanske att åka till vittjåkk om det är öppet. Kanske Petra ska följa o skillza lite med skidorna ;) hehe ..


Nu ska jag dra vidare och hjälpa mamma med städningen Hejsvejjs :)

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards