Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Josefin Forslund - 30 januari 2012 17:20

Hejhojj! Ídag är det måndag och jag har kommit hem från skolan för en halv timme sen. Sitter här och pluggar .. Inte kul säger jag bara + att jag har fått omprov så då måste jag plugga extra hårt! Jag kan säga att det inte går så bra för mig och proven... Det är typ för mycket plugg tycker jag iallafall! Ska plugga till 6 sen drar jag vidare till ug en stund med Petra. Jag orkade inte och ville inte fara på träningen idag föratt jag kanske ska sluta med innebandy .. Jag är lite osäker vad jag ska göra. Om jag sluta så kommer det gå mkt bättre i skolan men om jag fortsätter blir jag inte rund och skaffar mig mer vänner! ajja... Vi får väl se har lite slutånges. (stavning)


nu ska jag dra vidare med plugget! SEEEUU LATER!

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards