Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Josefin Forslund - 26 januari 2012 21:37

  1. Tjenare! idag så skippade jag innebandy träningen föratt jag har varit så förkyld inte bra. men sen då ville jag upp på prästberget och åka snowboard osså fick jag inte det av mamma. och jag fick sinne på hon, det var inte så bra för då fick jag utegångsförbud.. INTE OK! iaf, när jag var i mitt rum så hörde jag nån knacka bakom dörren. jag vågade jag inte öppna så då öppna pappa och då var det en kille som frågade om jag var hemma. fast då sa ju pappa att jag hade utegångsförbud så då gick han! Senare fick jag veta att Simons epa var utanför och att det var LINUS som hade varit på besök . haha. jag höll på att garva sönder!  det var typ dagens.. men nu ska jag dra vidare och fixa grejer inför skoldagen imorrn . hejsvejjs!   

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards