Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Josefin Forslund - 6 januari 2012 22:06

Hejhejj! Idag klev jag upp 9.05 och började fixa mig inför en härlig förmiddag på vittjåkk. Det var riktigt roligt för, Pontus,Thomas och Petra följde med och åkte. Först trodde vi det var stängt fördet kom bilar ner från vittjåkk med skidor på taket men när vi väl hade kommit upp så insåg vi att det inte var stängt som tur var :) Liften var igång och folk åkte i backen, Det tråkiga var att det bara var en backe som var öppen som man fick åka på. När kl för ca 13.30 så for vi och klättrade på ett tak det var ganska svårt att komma upp på det för man måste vara ganska vig föratt det ska gå smidigt och fort som förstås inte vi var heheh... Men vi hjälpte varann upp :) det var kul och se när Thomas oh Pontus hoppade från taket för dom bara slängde sig ner i djupsnön och i luften viftade dom med benen hahah. Det var en riktig lyckad förmiddag :) Senare ner jag hade kommit hem så satt jag mig när och spelade lite mw2 och åt god middag (tacos) det var riktigt smarrit för jag tycker mamma gör det bästa tacosen ever :') På kvällen avslutade jag med att sitta och se en film och umgås med Familjen förutom pontus för han var en sån spelnörd. hehhe. Filmen var jätte bra! Den hette: "conan the barbarian"


Nu ska jag lägga mig i sängen och bara lyssna på musik, sen blir det väl att sova höreess !   

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards