Alla inlägg den 5 december 2014

Av Josefin Forslund - 5 december 2014 16:10

oj vad tiden går snabbt! Har hunnit slå in några julklappar till nära & kära samt skrivit skoterkortet! tyvärr får jag inte veta om jag ha klarat det eller inte förrän vi ha kört med skotern tragiskt nog. 

har ju verkligen funderat på vad jag ska önska mig till julklapp he är ju it precis lätt som den var när man va litN! 

men några saker är väl 

1. VC! vill verkligen ha några nya viktoria secret bodymist! b.la aqua kiss eller secret carving! love it!

2. presentkort! eller pengar haha.. kvittar igentligen..

3. tjocksockar! älskar tjocksockar det är så mysigt på vintern + har jag så dålig blodcirkulation 

4. vill ha typ en iphone 6 plus... man blir så sugen hela tiden på att ha de nya 

 

Dom sakerna är ju inte sådär jätte stora men man får väl hoppas att nån slår in iaf! 

Idag är det också 10 månader som jag å linus har varit tsm! asså jag tyck verkligen att tidn gå snabbt, he få fan it gå nå snabbare än va de gör, man hinn ju it leva live förfan men jag tror skolan tar upp allt. 

Mamma & pappa drar imorgon till skellefteå för å handla julisar så det är riktigt nice. jeeeuu he va väl de, nu ska ja se till att fix en list så mamma & pappa kan fara å handla nå mat, it ska ja gå hungrig it, nejnej! 

Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards