Alla inlägg den 12 december 2014

Av Josefin Forslund - 12 december 2014 11:14

idag är det som sagt fredag & igår hände något tragiskt! jag köpte ju en ny plattång nyligen för 449 :- kr typ och den for i golvet från typ en halv meters höjd och gick sönder... jävla skit plattång! och nu har mamma försökt att limma fast jävla plattsaken men det är ju jävligt osmart för nu när den är varm kommer det förmodligen att smälta och fara i håret... så jävulskt typiskt så nu måst jag köpa en ny som måst typ kosta 1000 kr bara för att dom ska hålla.. fan vad jag blir förbannad och det värsta är att den plattade bra och så sen var det rött ljus i den som gör så att håret blir glänsigt eller va he va.. ett tips köp inte denna! Vidal Sasson Infra Radiance Straightner

 

Blev att vara hemma idag eftersom jag har en sån stor mensvärk.. fattar inte varför men alla är ju olika.. håller på att kika efter en ny plattång på elgiganten för där verkar det vara bra pris på bra saker, antingen en babyliss eller björn axen.. får se om mamma går med på de..




Min Presentation


Hej och välkommen till min blogg.
Mitt namn är som sagt Josefin och jag gillar det mesta! läs så får du nog de vettigaste svaret

Fråga mig

25 besvarade frågor

Senaste inläggen

Omröstning

Bästa årstiden?:D Själv tycker jag vinter!
 Sommar
 Vinter
 Vår
 Höst

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards